مدیر آموزش و پرورش جم در پیامی ضمن تبریک هفته دولت، عملکرد این مدیریت در سال تحصیلی 96/97 را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، متن پیام خلیل نیکخواه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت و سالروز شهادت دو تن از فرزندان پاک نهاد و گران قدر این سرزمین، یادآور فداکاری ها و خدمات خالصانه انسان های ارزشمندی است که برای ساختن ایرانی آباد و آزاد، وجود ارزشمند خود را در جهت آرامش و امنیت مردم نثار نمودند.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این دو شهید والا مقام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، 36 هزار شهید دانش آموز، 5 هزار شهید فرهنگی، بویژه 67 شهید سرافراز شهرستان جم، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان پاک نهاد و متعهد شهرستان بویژه فرهنگیان فرهیخته تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

قدردانی از زحمات دولتمردان و خدمتگزارانی که دل در گروه سربلندی و اعتلای نام ایران اسلامی دارند، وظیفه ای همگانی است تا به این مناسبت شاهد همگرایی و وحدت هر چه بیشتر مردم و دولت بر آمده از بطن ملت باشیم. در این وانفسای تهاجم همه جانبه دشمن، اتحاد ملت و دولت در خنثی سازی توطئه های بیگانگان بسیار موثر و کارگشا خواهد بود.

هفته دولت فرصت مغتنمی است که ضمن معرفی خدمات دولت و نظام به مردم، بذر امید به آینده بهتر و زیباتر را در دل فرزندان این سرزمین بنشانیم.

آموزش و پرورش شهرستان جم با تکیه بر سند تحول بنیادین و با توسعه کمی و کیفی فعالیت های فوق برنامه و با رویکردی نو و متناسب با نیازهای روز جامعه، آموزش مهارت های زندگی و رشد تفکر نقاد و تربیت همه جانبه دانش آموزان را اولویت کاری خود قرار داد و کسب رتبه های کشوری و استانی در مسابقات علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و رشد 200 درصدی رتبه های زیر هزار کنکور سراسری که در شش سال اخیر بی سابقه بوده است، نشان از همت والای معلمان و دانش آموزان این شهرستان داشته و مشارکت خیرین محلی در احداث و توسعه فضاهای آموزشی برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخار این شهرستان می باشد.

ضمن تقدیر از تلاش های فرهنگیان محترم و حمایت های نماینده محترم مردم در مجلس، امام جمعه معزز، نماینده عالی دولت در شهرستان و اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، امید می رود با همکاری و مساعدت همه عزیزان و صاحب نظران در سال تحصیلی 98/97 نیز بتوانیم آموزش و پرورشی فعال و پویا جهت موفقیت فرزندانمان داشته باشیم.

خلیل نیکخواه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم

[کد خبر:AJ25666]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب