آینه جم : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از برنامه‌ریزی برای جایگزینی قبوض الکترونیکی به‌جای قبوض کاغذی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر استان از ابتد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای مهرماه سال جاری خبر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

به گزارش « آینه جم »؛ اردشیر مذکوری با اعلام این خبر گفت: این طرح به‌منظور رفاه حال مشترکین برق استان و صرفه جویی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر هزینه‌ها و جلوگیری از هد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر رفت کاغذ، از ابتد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای مهرماه امسال راه‌اند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ازی خواهد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و مشترکین با گرفتن کد دستوری *1* شناسه قبض# و ارسال آن به سر شماره‌های 50001771121 و یا 20001521 اقدام کنند.

مذکوری، ادامه داد: در روش دوم برای اقدام در زمینه دریافت قبض به صورت پیامکی مشترکان می‌توانند شماره تلفن سرپرستان خانوار را درب منازل خود به صورت حضوری به مأموران قرائت، ارائه دهند.

وی اظهار کرد: مشترکان در صورت تعویض خط تلفن همراه یا در صورت مستأجر بودن و تعویض منزل باید کد دستوری *2* را به سرشماره‌های یاد شده ارسال و از این طریق نسبت به حذف شماره تلفن خود اقدام و سپس طبق روش یاد شده برای دریافت قبض به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

مدیرعامل برق استان با اشاره به اینکه استان بوشهر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ارای حدود 500 هزار مشترک برق است، افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: هزینه چاپ و توزیع قبض مشترکین استان د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر یک سال حدود یک میلیاردتومان می باشد که با الکترونیکی شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ن قبوض، ضمن کمک به محیط زیست، د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مصرف کاغذ صرفه‌جویی خواهد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و پورتال این شرکت به ترتیب روش‌های دوم و سوم برای اقدام در زمینه دریافت قبض برق به‌صورت پیامکی است.

مذکوری ادامه داد: با حذف قبوض کاغذی یک سوم نیروها در بخش‌های قرائت و توزیع در بخش‌های دیگر مشغول به فعالیت شده و هیچ نیرویی از شرکت‌های توزیع برق اخراج نمی‌شود.

 
[کد خبر:AJ28974]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب