آینه جم:  عبدالله ویسی رسما از هدایت شاهین شهرداری بوشهر کناره گیری کرد.

به گزارش « آینه جم »؛ قرعه دومین قربانی لیگ نوزدهم به نام عبدالله ویسی درآمد و این مربی در مصاحبه‌ای خبر داد که از سمت خود در شاهین کناره گیری کرده است. وی پس از تمرین امروز تیمش گفت که کار من با این تیم به پایان رسیده و آینده‌ای وجود ندارد.

بیش از این هیئت مدیره شاهین از تشکیل جلسه فوق العاده برای بررسی نتایج تیم خبر داده بود که حالا ویسی رسما خودش استعفا داده است.

عبدالله ویسی نیم فصل گذشته لیگ یک هدایت شاهین را بر عهده گرفت و توانست در انتهای مسابقات همراه با گل گهر به لیگ برتر راه پیدا کند، اما همراه تیم بوشهری در لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرد.

شاهین در حال حاضر با یک امتیاز در رده آخر جدول رده بندی حضور دارد.

چند نفر با حالت غیرعادی به زمین ریختند

عبدالله ویسی سرمربی شاهین بوشهر در گفت و گو با رادیو ایران درباره وضعیتش در تیم شاهین گفت: کار من و شاهین به انتها رسیده، با توافقی با هم انجام می دهیم از هم جدا می شویم. متاسفانه نتوانستیم کارمان را به خوبی انجام بدهیم و نمی شود ادامه داد. من اکنون بوشهر هستم، سر تمرین رفتم، زمین خط کشی نشده بود و نور کافی نبود متاسفانه و من در تمرین نماندم.

ویسی در ادامه نیز گفت: امشب یک جلسه خواهیم داشت و توافق کنیم از هم جدا بشویم. از مردم خوب بوشهر و هواداران واقعی ایشان معذرت خواهی می کنم که نتوانستم ادامه بدهم و خوشحالشان کنم.

او در مورد مصاحبه سرپرست تیم درباره دو برابر شدن مخالفت ها با او پس از نتایج اخیر گفت: نه این چنین نیست، تعداد انگشت شماری بودند که از یک خانواده بودند و پریروز باحال معلوم با عربده کشی به تمرین آمدند، پلیس آمد و گفت که حالشان خوب نیست و همه آنها را می شناسند، آنها برای من خط و نشان کشیدند که 4-5 نفر بودند و پلیس جمعشان کرد.

ویسی در ادامه گفت: آنها در بازی نیز زیر عکس وکنار کاپیتان نشسته بودند و کاپیتان نتوانست به آنها بگوید که فحاشی نکنند. 97-98 درصد ورزشگاه ما را تشویق کردند و ممنونشان هستم، امیدوارم که در آینده شاهین بوشهر موفق و خوشحال باشد.

وی در انتها گفت: من هیچ صحبتی با تیمی نکرده ام، مربی حرفه ای هستم، در خانه می نشینم تا پیشنهاد بیاید، جا دارد از پیشکسوتان تیم شاهین و شهردار محترم بکنم که از ما حمایت کردند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

[کد خبر:AJ29726]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب