آینه جم: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی متشکل از احزاب جمعیت پیشرفت و عدالت، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و حزب توسعه و عدالت مدتی است که در راستای اهداف تعیین شده در استان بوشهر فعالیت می کند.

به گزارش آینه جم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی متشکل از احزاب جمعیت پیشرفت و عدالت، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و حزب توسعه و عدالت مدتی است که در راستای اهداف تعیین شده در استان بوشهر فعالیت می کند.
این شورا در کلان کشوری پس از انتخابات ریاست‌ جمهوری در سال ۱۳۹۶، به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی تشکیل شد و بعد از انتصاب وی به عنوان رییس قوه‌ قضاییه، غلامعلی حدادعادل ریاست این شورای را برعهده گرفته است.
هدف از تشکیل این شورا، ایجاد وحدت فراگیر در بین جریان اصولگرایی و نیروهای انقلاب اسلامی است و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند که بر خلاف دوره‌های قبل، تصمیم‌گیری از بالا به پایین صورت نگیرد و سهم‌خواهی برای تشکل‌ها ایجاد نشود.
احزاب جمنا(جمعیت مردمی نیروهای انقلاب)، موتلفه اسلامی، جمعیت ایثارگران، جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت جانبازان، جبهه پیشرفت و عدالت، جبهه ایستادگی، جبهه پیروان خط امام و رهبری و حزب توسعه و عدالت در این ائتلاف حضور دارند و از جبهه پایداری نیز برای پیوستن به این ائتلاف دعوت شده که در برخی از استان ها از جمله بوشهر به این شورا پیوسته و در برخی از استان ها هنوز نپیوسته اند.
ترکیب اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر بدین شرح است :
رئیس : دکتر سیدمحمدهاشمی فرد، دبیر : سیدمحمد صادق هاشمی


*احزاب : عبدالله فاتحی ( موتلفه ) ،دکتر سید محمد هاشمی فرد( جمنا)، سید محمدصادق هاشمی (پایداری) ، عباس رومزی ( ایثارگران ) ، مهدی هنردیده (جبهه ایستادگی ) ، حمیدرضا احمدی ( توسعه وعدالت )، علیرضا میر( رهپویان ) ،  محمد صابر ( جمعیت جانبازان ) ، مرادعلی فولادوند (کانون دانشگاهیان ایران اسلامی)

اساتید دانشگاه : دکتر رضا دشتی ، دکتر محمد بحرینی

جوانان : محمدستوده، حمید خواجه ئیان، ایمان زنده بودی ، یوسف کروبی، حیدر دانایی فر

اعضاء : علی موحدی ، نصرالله شفیعی ، قاسم برجوئی فر،  محمد رضا زارعی ، محمد حاجی زاده ، محمد ایرج زاده، شهرام دریائی نژاد ، مرادعلی فولادوند، محمد حسن شنبدی، شهلا شاکر درگاه ، مهین غفاری، مهدیه شفیعی ، نصرت گلستان

[کد خبر:AJ30603]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب