به گزارش آینه جم  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم شب گذشته در نشست اعضای ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: رسانه ها و افراد در خصوص اطلاع رسانی ویروس کرونا دقت لازم را داشته باشند و با درج نادرست اخبار و آمار مبتلایان باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

روح الله فروغی فر با اشاره به اینکه فضای جامعه و مجازی شهرستان را به جد رصد می کنیم افزود: دغدغه ها و مشکلات مردم را در خصوص مقابله با ویروس کرونا را دریافت کرده ایم و با توجه به شرایط فعلی منطقه، تصمیماتی نیز در ستاد مقابله با کرونا شهرستان گرفته شده است.

فروغی فر با تاکید براینکه از اتخاذ تصمیمات جزیره ای منع شده ایم افزود: به دادستان های کل کشور ابلاغ شده است که نسبت به اتخاذ تصمیمات منطقه ای پرهیز کنند و تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا کشور باشند و بستن مسیرها نیز اقدام خلاف قانون است.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم با مرکز استان صورت گرفته تا افاغنه غیر مجاز در سطح شهرستان جمع آوری شوند و به مرکز استان و سپس کشور افغانستان بازگردانده شوند.

دادستان جم از مردم خواست به پویش در خانه بمانید ملحق شوند و گفت: اقداماتی که در خصوص تعطیلی مراسمات و برخی صنوف گرفته شده برای عدم ایجاد تجمع بوده است و مردم نیز با ماندن در منازل خود به عدم تشکیل چرخه انتقال این بیماری کمک کنند.

وی از برخورد قانونی با صنف های متخلف در سطح شهرستان جم خبر داد و افزود: با همکاری نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و اداره صمت گشت های مشترک انجام می گیرد و تاکنون چندین صنف متخلف پلمپ شده اند و در این زمینه مماشاتی با صنوف متخلف نداریم.

فروغی فر از تعطیلی تالارهای عروسی در جم خبر داد و گفت: مردم از برگزاری مراسمات عروسی در منازل شخصی پرهیز کنند و سلامتی خود و مردم را به خطر نیاندازند./  آوای بوشهر 

[کد خبر:AJ31884]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # محسن 1398-12-22 17:17
سلام یه درخواست داشتیم لطفاً خواستار پیگیری هستیم که الان نزدیک به دو هفته میشه که از ورود مردم برای مراجعه به دادگستری جم ممانعت بعمل میاد و باید زمان زیادی رو پشت درب ورود و خروج انومبیلهای کارکنان دادگستری منتظر بمونی تا بتونی جواب درخواست خودتو بگیری که این واقعاً مشکلات مردم رو دو چندان کرده چون هیچ کسی نیست که پیگیر درخواست شما بشه لطفاً به این موضوع رسیدگی کنید...
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب