آینه جم: میشو کریستوویچ سرمربی تیم شاهین بوشهر که تمرینات تیمش را به بهانه شیوع ویروس کرونا لغو کرده است برای بازگشت به کشورش از دوستانش پول قرض کرده است!

به گزارش «آینه جم»؛ او در این باره می گوید: «باشگاه هنوز پولی به من نداده و قسط سوم قراردادم را پرداخت نکرده است. برای گرفتن بلیت سفر به کرواسی و برای بازگشت به خانه‌ام پس از پنج ماه، از دوستم پول گرفتم که این خیلی بد بود. باشگاه به من احترامی نمی‌گذارد و این خیلی بدتر است. البته من احساس خوبی در بوشهر دارم، اما افراد باشگاه باید به من کمک کنند. من اینجا غریبه هستم و به کمک نیاز دارم. در قراردادم چهار بلیت رفت و برگشت دارم و پس از پنج ماه، می‌خواستم به خانه بروم. آنها پولی به من ندادند، برایم بلیت نگرفتند و از این بابت، ناراحت و عصبی هستم.»

میشو که جانشین عبدالله ویسی شده است در تعطیلات زمستانی با جذب چند بازیکن جدید از جمله اسماعیل شریفات به خوبی تیم را متحول کرده است. شاهین اگر چه در بازی پایانی با یک گل در برابر فولاد شکست خورد اما با نتایج خوبی که در بازی های دور برگشت گرفت به رده پانزدهم جدول صعود کرده و با توجه به فاصه کم امتیازی با تیم های بالای سر خود می تواند در جدول بازی ها باقی بماند.

مسیگر: میشو ناراحت نبود، مرخصی خواست و ما هم پذیرفتیم

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر به مصاحبه سرمربی کروات تیمش در خصوص عدم همکاری باشگاه با وی واکنش نشان داد.

سعید مسیگر در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: هیچ مشکلی بین ما و میشو وجود ندارد. او از زمان حضور در ایران به مرخصی نرفته بود. حتی کریسمس در ایران ماند و ۴ ماه خانواده‌اش را ندیده بود و با بازیکنان تمرین کرد. از این رو وقتی لیگ تعطیل شد به ما درخواست مرخصی داد و ما با توجه به شرایط پذیرفتیم. حتی در آخرین ساعت قبل از سفرش با هم بودیم و اختلافی وجود نداشت.

وی در مورد پرداخت نشدن پول سرمربی تیم شاهین تصریح کرد: همانطور که قبلا گفتم به دلیل شرایط بازار، تبدیل پول این مربی از ریال به دلار کمی زمان برد و او به کشورش برگشت. حالا کل مطالبات و پاداش او آماده است و هر روزی که برگردد پرداخت می‌کنیم. شاید کمی زمان برد، ولی هیچ مشکلی برای پرداختش وجود ندارد.

[کد خبر:AJ31933]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب