آینه جم: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در اغلب شاخص‌های اقتصادی رتبه اول تا پنجم را دارد.

به گزارش آینه جم؛ علی باستین در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش جدی در این زمینه باید صورت گیرد و همه بخش‌ها پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در اغلب شاخص‌های اقتصادی رتبه نخست تا پنجم دارد خاطرنشان کرد: با تلاش همه مسؤولان استان شاهد دستیابی به اهداف مد نظر در عرصه تولید و اشتغال و مردمی‌سازی اقتصاد خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: تعهد اشتغال استان در سال گذشته ۱۸ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی بود که اشتغال ۲۵ هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی سال گذشته ثبت شد و شاهد تحقق ۱۴۱ درصد تعهدات هستیم.

وی با اشاره به اختصاص هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با سود چهار درصد برای طرح‌های اشتغال‌زایی افزود: تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان از این اعتبارات با مشارکت دستگاه‌ها و بانک‌های ذیربط جذب و پرداخت شده است.

باستین ادامه داد: سال گذشته هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های متوسط و بزرگ استان اختصاص یافت که ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز در بانک‌ها برای پرداخت به جامعه هدف در مرحله کارشناسی است.

[کد خبر:AJ45161]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب