آینه جم : رنج نامه ای به استاندار بوشهر  ” سید مصطفی هاشمی نژاد “

هماره جوهر قلمم به شکوه و انتقاد بر روی کاغذ سفید ، همچون زهر  ریخته شده است . زهری که گاها جگر برخی ها  را خوناب کرده . در محفل سیاسی نشسته بودم که شنیدم استاندار دولت تدبیر و امید ، شال تعجیل بر کمر بسته و وارد میدان کار و زار شده و پهلوان گونه سعی بر بیرون کردن رخت امید از شهرستان نموده تا شاید بتواند بارقه های  امید را در عسلویه روشن کند و فضای رخوت آلود عسلویه را شاداب و پر رونق و لبریز از امید کند . اما بی تردید چراغی که به خانه رواست به مسجد چرا ؟!  آمده ای ابرو بیارآیی اما ترسم چشمان ما  را … !!! آمده ای رونق ببخشاییشان اما رونقمان بر می چینی !!!  من نمی دانم مگر بوشهر قحط الرجال است که حتما باید از ما برکنی و به آنان دهی !!!

استاندار محترم دولت تدبیر و امید همین برای شما بس که اصحاب رسانه شهرستان جم که معمولا منتقد اوضاع هستند به حمایت از شخصی یرخواسته اند که به وضوح برایشان روشن است که شهرستان جم را از قهقرا ها به اوج رسانیده و هم آمار از این برتری می گوید هم دل های عموم مردم شهرستان جم .

اگر نبود تعامل سازنده فرماندار محترم جم با مجموعه نفت و گاز ، نماینده مجلس ، اصحاب رسانه ، شورا های شهر وروستا ، عموم مردم و …. که این همه حمایت صورت نمی گرفت !!! اصلا می گفتیم  < نادری > ارزانی خودتان !!! خب چرا باید سرمان را مثل کبک زیر برف کنیم و سخنی به میان نیاوریم وقتی که اظهر من الشمس است که این مسیر ترقی و پیشرفت  با درایت فرماندار طراحی شده و به حرکت در آمده؟! جم همانند قطار سریع السیری شده که دارد مقصد نامتناهی خود را طی می کند و تغییر فرماندار در این برهه ی زمانی به مثابه ی سنگ زدن به این قطار است !!!

استاندار محترم بوشهر اقای دکتر سالاری جوهر قلم شما می تواند چون پادزهر و مرحمی بر جراحات مردم شهرستان باشد و یا چون جام شوکران سپیده ی دمیده را به یاسی دردناک بدل سازد.

اگر درخواست مردم جم، افاقه نکرد و شما استوار بر تصمیم بودید ما نیز شوکران را سالهاست که شرب مدام کرده ایم…

گر شد از جور شما خانه موری ویران/ خانه خویش محال است که آباد کنید

منبع: سی سواران

[کد خبر:AJ4611]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب