سومین جلسه رای گیری برای انتخاب شهردار برازجان ساعت 21:30 سه شنبه شب، 19 خردادماه، در حالی در محل شورای شهر برازجان برگزار شد که از همان ابتدا، خبرنگاران با درب بسته شورا بر روی خود مواجه شدند.

به گزارش آینه جم به نقل از فکر شهر، هر چند خبرنگاران انتظار داشتند رایزنی با اعضای شورا به نتیجه برسد و درب محل به روی انان باز شود، ولی اعضا اظهار داشتند باید رییس شورا تشریف بیاورند جهت کسب اجازه.

پس از حضور خانم حسینی، ریاست شورای شهر برازجان، وی با درخواست خبرنگاران برای حضور در یکی از اتاق های شورا جهت پوشش خبری، موافقت نکرد و خطاب به یکی از حاضرین اظهار داشت: مگر شما بیکارید که اینجا آمده اید!

 این حرکت رییس شورا با اعتراض خبرنگاران روبه‌رو شد ولی مجددا خانم حسینی با توهین و هتک حرمت همان فرد حاضر در صحنه گفت: تو برو فکر جیب خودت باش و کاری به ما نداشته باشید و دست از سر ما بردارید و با بی احترامی کامل درب شورا را بستند و حتی حاضر نشدند درب اتاق نگهبانی شورا را به روی خبرنگاران بگشایند تا در گرمای طاقت فرسا شاهد بی مهری و قهر و غضب رییس شورای شهر باشیم.

بر اساس این گزارش، این گونه اقدامات تازگی ندارد و پایانی نیز نخواهد داشت. این شورا از بدو تشکیل تا کنون اصحاب رسانه را به رسمیت نشناخته و آنان برای چندمین بار است که مورد هتک حرمت از سوی شورا و اعضایش قرار گرفته اند.

هر چند شخصی که مورد هتک حرمت قرار گرفته خبرنگار و نماینده ی پایگاه خبری ـ تحلیلی فکرشهر و یا ماهنامه ی فکرشهر نبوده، ولی از ان جایی که حمایت از همکاران رسانه ای را در راستای اهداف خود می دانیم، تا زمانی که ریاست شورای شهر برازجان از اصحاب رسانه عذرخواهی نکند، هیچ گونه خبری از این شورا منعکس نخواهیم کرد.

بیانیه ای در همین خصوص به امضای شماری از رسانه های شهرستان و برخی از رسانه های استان قرار است منتشر شود.

[کد خبر:AJ4694]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب