آینه جم؛ فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: جوانی که دوستش را در کوهستان های برنگ روستای جره از توابع شهرستان دشتستان با شلیک گلوله به قتل رسانده بود ناچار به تسلیم شد.

به گزارش «آینه جم»؛ این حادثه روز گذشته رخ داده و گفته می شود قاتل 16 ساله از اهالی روستای گلدشت شبانکاره ساکن در وحدتیه و مقتول 22 ساله از اهالی روستای جره بوده است.

ظاهرا قاتل و مقتول در هفته گذشته نیز بر سر اختلاف قبلی درگیری لفظی پیدا کرده بودند که با وساطت برخی افراد به پایان رسید، اما دیروز آنها رفتن به محل یک قرار در کوههای وحدتیه، راهی آنجا می شوند که مطرح شدن اختلافات باعث می شود تا پسر 16 ساله با شلیک چند گلوله دوست خود را بکشد.

فرمانده انتظامی استان در خصوص این حادثه گفت: روز گذشته سه جوان به هویت معلوم از روستای جره شهرستان دشتستان در حالیکه یک قبضه اسلحه کلاش به همراه داشته اند جهت تفریح به کوهستانهای برنگ عزیمت می کنند.

سردار حیدر عباس زاده افزود:پس از رسیدن به محل مورد نظر قاتل اسلحه را به طرف دوستش گرفته و درمورد اختلافات قبلی که با هم داشتند بحث و مشاجره می کنند.

به گفته سردار عباس زاده با اوج گرفتن مشاجره بین انها فرد مسلح با شلیک یک گلوله قفسه سینه دوستش به هویت"افشین" 22 ساله را هدف قرار می دهد که به علت ناهمواری مسیر، گرمای هوا و خونریزی شدید منجر به مرگش می شود.

وی تصریح کرد:با اطلاع پلیس و عزیمت به محل حادثه یکی از متهمان به هویت"ح" در همان ساعات اولیه و در نزدیکی محل وقوع حادثه دستگیر در تحقیقات مقدماتی به شرح کامل ماجرا برای پلیس پرداخت.

این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: با تلاش های اطلاعاتی و عملیات روانی پلیس  متهم اصلی به هویت"الف"با همکاری خانواده اش  کمتر از 10ساعت پس از حادثه مجبور شد خودرا به پلیس تسلیم و اسلحه بکار رفته درقتل به همراه 5تیر جنگی از وی کشف شد.

سردار عباس زاده با ابراز تاسف شدید از وقوع این حادثه بیان داشت: گرچه کشف قتل در ایجاد و ارتقاء احساس امنیت اثر مثبت دارد در عین حال برای نداشتن  موضوعات مهمی مانند قتل بایستی خانواده ها، بزرگان قوم و افراد بانفوذ محلی با تقویت  نقش اصلاح گرانه خود در هدایت،مشاوره و همراهی با جوانان زمینه ایجاد چنین حوادث تلخی را از بین ببرند./خلیج فارس

[کد خبر:AJ6199]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب