آینه جم:محمد رویانیان با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

به گزارش آینه جم:، محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس و رئیس سابق ستاد سوخت با صدور اطلاعیه‌ای از ادامه کاندیداتوری برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد. وی تلویحاً علت استعفای خود را مشورت با محسن رضایی اعلام کرده است.

عکس رویانیان و همسرش

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پس از سالها مدیریت عالی اجرایی در کشور به قصد انتقال تجربیات 36 ساله به قوه مقننه کاندیدای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی شدم.

اما در ادامه کار مشورتی با یکی از یاران امام و رهبری و بنیانگذار لشکرها و تیپ‌‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده بزرگ دفاع مقدس که تسلط کامل بر مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارند، انجام دادم و توصیه ایشان بر لزوم حفظ روحیه پاسداری و آمادگی برای دفاع و مدیریت جهادی بود.

لذا ضمن احترام به دوستانی که بنده را جهت کاندیداشدن تشویق نمودند، با توجه به حضور افراد صالح در انتخابات و ارج نهادن بر نظر این فرمانده گرانقدر، اینجانب محمد رویانیان انصراف خود را از حضور در عرصه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی اعلام داشته و امیدوارم ملت عزیز ایران با انتخاب افراد اصلح جهت حضور در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ضمن اعلام حضور پرشور و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دل بزرگ‌جانباز انقلاب رهبری معظم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را شاد گردانند.

محمد رویانیان سرباز ولایت

[کد خبر:AJ12010]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب