آینه جم:رئيس پليس فتا فارس از دستگيري باند کلاهبرداري فروش خط رند در شيراز خبر داد.
به گزارش آینه جم:،سرهنگ "سيدموسي حسيني" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در چند روز گذشته چندين پرونده به پليس فتا ارجاء شده که همگي آن ها با موضوع فروش خط رند و کلاهبرداري با استفاده از اين روش بود. 
 
وي ادامه داد: کلاهبرداران با استفاده از روش هاي مختلف تبليغاتي همچون طراحي سايت فروش، پيامک و سايت هاي تبليغاتي اقدام به جذب مشتريان خود مي كردند و پس از دريافت هزينه هاي کلان از اين مالباختگان خط هايي را براي اين افراد ارسال مي کردند که در بازار هزينه بسيار پاييني دارد و به هيچ وجه جزء خطوط رند محسوب نمي شود. 
 
رئيس پليس فتا استان فارس افزود: کلاهبرداران پس از دريافت هزينه و ارسال خطوط معمولي از پاسخ دادن به تلفن هاي مشتريان امتناء مي ورزيدند و گاها با بي احترامي نسبت به اين افراد از آن ها مي خواستند که ديگر با اين شماره ها تماس نگيرند. 
 
سرهنگ حسيني اظهار كرد: با بررسي هاي فني و تخصصي كارآگاهان پليس فتا متهمان شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير وجهت تكميل پرونده به اين پليس انتقال يافتند. 
وي گفت: اين کلاهبرداران که سه نفر بودند حدود يکصد ميليون تومان از شهروندان کلاهبرداري کرده اند و به محض مواجهه با پليس به جرم خود اقرار کردند و شروع به بازپرداخت مبالغ دريافتي از مالباختگان كردند. 
 
رئيس پليس فتا استان فارس در پايان از شهروندان درخواست كرد: در خريدهاي اينترنتي خود دقت نمايند و تا اطمينان کامل از نوع و کيفيت جنس خريداري شده به هيچ وجه هزينه اي را پرداخت نکنند.
[کد خبر:AJ14452]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب