آینه جم: مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: هم چنان درانتظار پاسخ سازمان مدیریت برای صدور مجوز آزمون استخدامی هستیم .
محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت : در خصوص وضعیت آزمون استخدامی و صحبت های اخیر سخنگوی دولت مبنی بر پذیرش نیروی انسانی در این وزارتخانه گفت: بنا بر اظهارات محمدباقرنوبخت سخنگوی دولت، به ازای یک سوم از بازنشستگان هر نهاد، پذیرش نیروی انسانی جدید صورت می گیرد و در آموزش و پرورش نیز این روند اجرایی می شود.
 
وی ادامه داد: در آموزش و پرورش مهم ترین مسیر جذب نیرو ،از طریق دانشگاه فرهنگیان است و بخشی از سهمیه استخدامی آموزش و پرورش را تشکیل می دهد.
 
مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش اظهار کرد: بخش دیگری از سهمیه استخدامی هم به صورت آزمون استخدامی پذیرفته می شوند که هنوز مجوز کتبی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی صادر نشده است و اطلاعات دقیقی از نظر تعداد افراد، پراکندگی منطقه، رشته تحصیلی و مواردی از این قبیل تعیین نشده است. 
 
فاضل با بیان اینکه قریب به 30 هزار نیرو امسال بازنشسته می شوند، عنوان کرد: برای امسال 14 هزار دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان به خدمت آموزش و پرورش در می آیند.
 
وی افزود : علاوه بر این تعداد دانشجو معلم ،تلاش می کنیم بخشی دیگر به  سهمیه استخدامی افزوده شود.
 
مدیرکل دفتروزارتی گفت: همچنان پیگیر صدور مجوز آزمون استخدامی هستیم و در اولین فرصت اطلاعات دقیق تر مبنی بر این موضوع اطلاع رسانی می شود.
[کد خبر:AJ15861]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب