کرمان - سرمربی مس کرمان با اشاره به پیروزی تیمش در برابر مس رفسنجان گفت: تمام توان خود را برای صعود به لیگ برتر به کار می گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر میثاقیان سه شنبه شب پس از دیدار تیم های مس کرمان و مس رفسنجان اظهار داشت: بازی سختی بود و مرحله پلی آف به معنای این است که تیم بازنده باید به خانه بازگردد.

وی ادامه داد: خدا همواره یاور مس کرمان بوده و با یاری خداوند در دیدارهای بعدی نیز موفق خواهیم شد.

سرمربی مس کرمان ضمن اعلام رضایت از عملکرد بازیکنان مس کرمان تصریح کرد: حملات بسیاری را بر روی دروازه حریف داشتیم اما در نهایت نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کرده و گل های بیشتری را به ثمر برسانیم.

میثاقیان با اشاره به این نکته که تیم مس رفسنجان نیز بازی خوبی را ارائه داد، افزود: هر دو تیم به یک اندازه شانس داشتند اما مس کرمان با توجه به تجربه ای که داشت و با استفاده از هوش و درایت موفق به شکست حریف شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تفاوتی ندارد که در بازی بعد مس کرمان به مصاف کدام تیم برود، افزود: تمام توان خود را برای صعود به لیگ برتر به کار می گیریم.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: مهم ترین مسئله این است که دیدار بعدی در برابر ما یک تیم از لیگ برتر قرار دارد که کاملا متفاوت از تیم های لیگ دسته یک است بنابراین باید برنامه ریزی جداگانه ای در این خصوص داشته باشیم.

وی به حضور بیش از هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه اشاره و تصریح کرد: باعث خوشحالی است که فوتبال زمینه شادی مردم کرمان را فراهم کرده است.

 

[کد خبر:AJ1674]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب