مشهد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام ۲۰ هزار نفر به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی روز یکشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن نیمه شعبان و ایام بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) پیش بینی می شود تعداد شرکت کنندگان در این مراسم افزایش یافته و لذا برای اعزام  ۲۵ هزار نفر برنامه ریزی شده است.

وی با تشریح برنامه های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: ستاد برگزاری ارتحال با ۲۲ کمیته در استان به منظور هر چه باشکوه برگزار کردن این مراسم کار خود را آغاز کرده است.

وی برگزاری ویژه برنامه ها در روزهای سیزدهم تا پازدهم خرداد ماه با مشارکت نیروهای مسلح و همچنین برنامه سخنرانی با حضور نماینده  ولی فقیه در خراسان و همچنین برگزاری شورای اداری خراسان رضوی در حرم مطهر را از جمله برنامه های سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی سهمیه سال گذشته خراسان رضوی در راستای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را ۲۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: به دلیل استقبال پر شور مردم سال گذشته تعداد ۲۳ هزار نفر از این استان در مراسم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند.

رونمایی نرم افزار جامع خط امام و رهبری

مسئول کمیته حوزه علمیه خراسان رضوی نیز  با اشاره به اینکه تبیین سیاست‌های امام راحل و توجه به شخصیت علمی فرهنگی ایشان در محور ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده قرار گرفته است بیان کرد: در همین راستا ارائه متن کامل صحیفه نور در قالب یک نرم افزار ارایه خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد رضایی بیان کرد: رونمایی از نرم‌افزار جامع خط امام و رهبری با قابلیت دریافت متن کامل صحیفه نور برای مخاطب و استفاده در گوشی همراه و حضور اندشمندان خارجی در همایش‌ها و سخنرانی‌ها با موضوع امام خمینی(ره) و بیداری اسلامی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده به همین مناسبت است.

[کد خبر:AJ1840]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب