بجنورد- اداره کل تبلیغات اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر با صدور بیانیه ای اعلام کرده است: حماسه فتح خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: سوم خرداد، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر(ره) است که فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد"

این بیانیه می افزاید: بدون‌ تردید عملیات بزرگ و غرورآفرین بیت المقدس در سوم خرداد سال ۶۱، اتحاد رزمندگان دلیر میهن و اتکاء آنان به خداوند را به عنوان رمز پیروزی به نمایش گذاشت و فصل تازه‌ای را درمعادلات سیاسی جمهوری اسلامی و جهان رقم زد و باعث شد تا حامیان رژیم بعثی– صهیونیستی صدام، سراسیمه و متحیر در پی راهی برای برون رفت از آن باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای رژیم بعثی حاکم بر عراق که تا فتح خرمشهر به طور دائمی بر طبل جنگ می‌کوبیدند و سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آرزومی‌کردند، ناچاراً صلح طلب شدند و ندای آتش بس سردادند! آنهایی که آمده بودند تا سرنگونی نظام نوپای انقلاب اسلامی را جشن بگیرند با ارده الهی و عزم راسخ فرزندان سلحشور و غیور ملت ایران، خود را در سراشیبی سقوط دیدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: فتح خرمشهر، نقطه عطف تابناکی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود، دستاوردی بزرگ که حاصل اجرای عملیاتی توأم با طرح‌ ریزی دقیق، ابتکارات نظامی، حضور مردمی، فداکاری عشایر، روحیه شهادت‌طلبی، مقاومت و ایمان به وعده الهی بود.

در پایان این بیانیه آمده است: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز را به ملت شریف ایران اسلامی و مقام معظم رهبری  تبریک و تهنیت گفته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر این عملیات بزرگ و تمام شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی می دارد.

[کد خبر:AJ1960]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب