سمنان - کشف محموله ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق و جان باختن کارگر معدن در دامغان، عناوین اخبار حوزه حوادث امروز استان سمنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، برابر اعلام معاونت عملیات این فرماندهی، ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ماموران کلانتری حین گشت در خیابانهای مرکز شهر سمنان، متوجه تجمع شهروندان در اطراف یک سانحه شدند.

ماموران متوجه شدند یک دستگاه موتورسیکلت در این حادثه واژگون و راکب ۲۲ ساله آن مجروح شده است.

موتورسیکلت این حادثه سوزوکی ۴۰۰ سی سی فاقد مجوز و قاچاق متوقف و راکب مصدوم پس از درمان در بیمارستان، برای بررسی به پلیس آگاهی انتقال یافت.

توقیف یک دستگاه تاکسی به همراه محموله ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از توقیف یک دستگاه تاکسی به همراه محموله ۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق در طرح کنترل پلیس در پاسگاه آبخوری خبر داد.

سرهنگ سید موسی حسینی گفت: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه امروز ماموران گشت انتظامی پاسگاه آبخوری حین کنترل خودروهای عبوری محور تهران - مشهد، موفق به شناسایی این محموله سیگار قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تاکسی به رانندگی مرد ۵۰ ساله سبزواری از تهران به مقصد مشهد در حرکت بود، یاد آور شد: ماموران پلیس از صندوق عقب این تاکسی ۵۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق با مارک اسی مالبرو به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سیم بوکسل بالابر جان کارگر معدن در دامغان را گرفت

حادثه ای ساعت ۱۱ روز سه شنبه در معدنی واقع در محور دامغان به شاهرود رخ داد که در آن سیم بوکسل بالابر، جان کارگر ۵۷ ساله معدن را گرفت.

در این سانحه فردی ۵۷ ساله در حال کار با دستگاه بالابر تونل، بین سیم بوکسل دستگاه گیر کرد و به شدت مجروح شد و شدت جراحات وارده به سر و گردن مصدوم به حدی بود که باعث مرگ وی شد.

پس از حضور کارشناسان پزشکی قانونی و بررسی صحنه، جسد متوفی به سردخانه منتقل شد و پرونده قضایی برای رسیدگی در حال پیگیری است.

[کد خبر:AJ1981]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب