آینه جم: دختر 10 ساله میبدی که به دلیل بیماری سال‎ها قادر به راه رفتن نبود، پس از حضور در حرم امام رضا(ع) شفا گرفت.

شفای دختر یزدی در حرم امام رضا

به گزارش آینه جم: شفای دختر یزدی در حرم امام رضا , مهدیه طالبی دختر 10ساله اهل میبد که از دوران کودکی به علت بیماری دچار معلولیت شده و قادر به راه رفتن نبود و با مراجعات مکرر به پزشکان نتیجه ای نگرفته و از معالجه قطع امید کرده بود به درگاه رضوی پناه برده و شفای خود را از آن حضرت گرفت.

شفای دختر یزدی در حرم امام رضا

ابوالفضل طالبی پدر این دختر در گفتگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: از 10ماهگی متوجه بیماری دخترم شدم و دوره کار درمانی را زیر نظر پزشکان شروع کردیم و در سن 9سالگی او را عمل کردیم اما نتیجه ای نداشت.

طالبی تصریح کرد:با وجود اینکه از همان 10ماهگی با کار درمانی و عمل جراحی نتیجه ای نگرفتیم و تمام آن اقدامات نتیجه اش فقط چند قدم راه رفتن بود پزشکان قطع امید کردند و امید به معالجه از بین رفت.

مادر این دختر در ادامه عنوان کرد: بعد از قطع امید پزشکان از بهبودی دخترم او را به مشهد مقدس برده و برای گرفتن شفای دخترم نزد امام رضا(ع) رفتم که شب جمعه بعد از دعای کمیل در کنار پنجره
فولاد دست به دعا برداشتم و در اتفاقی باور نکردنی دخترم به روی پای خود ایستاد و راه رفت.

پدر این دختر در پایان گفت: اکنون دخترم می تواند به طور نسبی راه برود و دیگر برخی علایم بیماری و نواقص قبل را ندارد که این موارد را پزشکان تایید کردند و قرار است بعداز ارسال مدارک پزشکی
به آستان قدس رضوی نام دخترم در دفتر شفا یافتگان ثبت شود.

[کد خبر:AJ22300]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب