آینه جم:امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در اجرای سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و سیاسی سازمانها و ادارات این مجموعه نقش مهم و بی‌بدیلی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارند.


به گزارش آینه جم به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری در نشست با مدیرکل و کارکنان روابط عمومی استانداری بوشهر با بیان اینکه  روابط عمومی هم موضوع ساز و هم موضوع شناس است اظهار کرد:  روابط عمومی حلقه واسط یک مجموعه با دیگر مجموعه‌های اجتماع هستند و نماد حیات یک جامعه محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه کار بسیار مهم و بزرگی برعهده روابط عمومی‌هاست تصریح کرد: ما اکنون با تهاجم فرهنگی دشمن روبه‌رو هستیم و روابط عمومی‌ها به اشکال گوناگون می‌توانند نقش بی بدیل خود را برای مقابله و شکست دشمن ایفا کنند.
امام جمعه بوشهر، وظیفه آحاد جامعه را دفاع مقدس از نظام و ولایت دانست و گفت:  استان بوشهر نماد ولایت‌مداری در کشور است و باید این مهم از طریق فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و اجتماعی شناسانده شود.
صفایی بوشهری با بیان اینکه مردمان استان بوشهر با هویت درخشان دینی و فرهنگی مردمان بزرگی هستند تصریح کرد: نخستین حکومت ولایی در طول تاریج دراستان بوشهر تشکیل شده که این خود استان بوشهر را نماد ولایت‌مداری معرفی می‌کند.
وی انعکاس پیشرفت‌ها ، توسعه‌ها و درخشش‌ها را وظیفه مهم روابط عمومی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: : با توجه به نقش بی‌بدیل روابط عمومی‌ها در اجرای سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و سیاسی سازمانها و ادارات لازم است بر اساس سند چشم‌انداز توسعه استان، برنامه خود را اجرایی کنند.
امام جمعه بوشهرروابط عمومی را  چشم، گوش، زبان یک مجموعه دانست و گفت:  اخلاق‌مداری وتوجه به سیرت اهل بیت عصومت و طهارت(ع) باید به عنوان یک فرهنگ در دستور کار روابط عمومی قرار بگیرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر نیز با بیان اینکه روابط عمومی‌ها مجموعه تاثیرگذاردر جامعه هستند تصریح کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه روابط عمومی ، انجمن روابط عمومی‌ها امسال تشکیل می‌شود.
کریم جعفری از برپایی آموزش‌ ویژه روابط عمومی‌ها خبرداد و گفت: امسال برای رشد فرهنگی و رسانه‌ای روابط عمومی‌ها کلاس‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.

[کد خبر:AJ3828]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب