111222FGGGGGGGG.jpg

به گزارش آینه جم: سحر قریشی, بیوگرافی کامل و عکس های متفاوت و دیده نشده از سحر قریشی , و خانواده اش را در سایت نیک صالحی ببینید

سحر قریشی

سحر قریشی ، بیوگرافی سحر قریشی

بیوگرافی و عکسهای سحر قریشی و خانواده اش

نام : سحر
نام خانوادگی : قریشی
تاریخ تولد : ۶ دی ۱۳۶۶
محل تولد : تهران
تاهل : همسر سابق مهران اخوان ذاکری ,امید علومی
پیشه : بازیگر ,مدل

سحر قریشی  بازیگر و مدل ایرانی در ششمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

سحر قریشی

کودکی سحر قریشی و برادرش

زندگی شخصی سحر قریشی

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.سحر دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای وی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

سحر قریشی

سحر قریشی در گذر زمان

امروز من به نوعی پسر خانواده هستم. سپهر، برادرم گاهی اوقات من را به شوخی «داداش سیا» صدا می‌كند. به نوعی مثل برادرش شده‌ام. دلیل اصلی‌اش را هم نمی‌دانم. شاید چون صبح می‌روم سر كار و شب برمی‌گردم یا اینكه خیلی سرم در حساب و كتاب است و. . . البته از همان ابتدا روحیه پسرانه‌ای داشتم. من از بچگی بین 6 نوه پسری بزرگ شدم. تنها یك دخترعمو داشتم كه آن هم با من اختلاف سنی داشت

سحر قریشی

سحر قریشی و برادرش سپهر

یك خانواده كاملا هنرمند

خانواده مادری من همه هنرمند هستند. مادربزرگم صورتگر بودند، خاله مادرم نقاشی بسیار حرفه‌ای هستند، مادر خودم نقاش هستند و علاوه بر آن كارهای دستی بسیار حرفه‌ای درست می‌كنند، دایی‌ام خطاط بسیار هنرمندی هستند و سپهر هم در نقاشی دستی دارد. همان‌طور كه گفتم سپهر زیاد به وادی بازیگری علاقه‌مند نیست و بیشتر به موسیقی گرایش دارد. خیلی دوست دارم به صورت حرفه‌ای به موسیقی نگاه كند و قطعا من هم حمایتش می‌كنم.

سحر قریشی

سحر قریشی و مادرش

ازدواج اول سحر قریشی

سحر سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود و از وی طلاق گرفت.البته جدایی وی با حاشیه های زیادی همراه بود و سرانجام بعد از سریال دلنوازان به زندگی مشترک 5 سا له اش پایان داد.

سحر قریشی

سحر قریشی و همسر سابقش

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

وی در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سحر قریشی

سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی: فعلا قصد ازدواج ندارم

وی در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده است درباره سوالی مبنی بر اینکه قصد ازدواج دارد یا نه گفت: نه فعلا قصد ازدواج ندارم یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی کنم و کارهای مهم تری دارم.

سحر قریشی

سحر قریشی و امید علومی

شروع فعالیت هنری سحر قریشی

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود وی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی در فیلم لج و لجبازی

لج و لج‌بازی فیلم سینمایی سیدمهدی برقعی و ساخت سال ۱۳۸۸ است.این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و …

سحر قریشی

فیلم لج و لجبازی

سحر قریشی در فیلم دردسر بزرگ

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.سحر در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

سحر قریشی

فیلم دردسر بزرگ

سحر قریشی در فیلم گشت ارشاد

گشت ارشاد نام فیلمی ایرانی با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی است، که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده‌است؛ و حمید فرخ‌نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، جمشید هاشم‌پور، نیوشا ضیغمی و قریشی در آن بازی کرده‌اند.

سحر قریشی

فیلم گشت ارشاد

سحر قریشی در فیلم روزگاری عشق و خیانت

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.

این فیلم اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

سحر قریشی

فیلم روزگاری عشق و خیانت

سحر قریشی در فیلم کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی محصول سال ۱۳۹۴ است.قریشی در آن به ایفای نقش پرداخت .

سحر قریشی

فیلم کارگر ساده نیازمندیم

سحر قریشی در فیلم شیفت شب

شیفت شب فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی و نویسندگی نیکی کریمی و علی اصغری ساخته سال ۱۳۹۳ است. این فیلم مسائل و مشکلات جامعه ایران را در زمان تحریم‌های علیه این کشور به تصویر می‌کشد.

سحر قریشی

فیلم شیفت شب

سحر قریشی در سریال دلنوازان

دلنوازان نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که برای پخش در شبکهٔ ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده است.رعنا که دو فرزند به نامهای بهزاد و ستایش از همسر سابق خود اتابک سپهری داشته، در ۲۴ سال قبل دخترش ستایش بر اثر منفجر شدن آبگرمکن در کودکی نابینا می شود. و پس از مدتی ربوده می شود. او با گذشت سالها همچنان در فراق دخترش غمگین است. او ۱۰ سال قبل نیز از اتابک جدا شده و با جهان ملکپور ازدواج میکند. او بارها برای پیدا کردن ستایش تلاش کرده و آخرین کسی که ادعای ستایش را کرد یلدا بود که …

سحر قریشی

سریال دلنوازان

فیلم‌ های سینمایی سحر قریشی

1388 لج و لج بازی
1389 دردسر بزرگ
1389 همه چی آرومه
1390 گشت ارشاد
1390 ساعت شلوغی
1390 محرمانه تهران
1390 نار
1390 دوباره با هم
1390 اکباتان
1390 تو و من
1390 نردبان چوبی
1391 عبور از مه
1391 زن. مرد. زندگی…
1391 نفس
1392 پنج ستاره
1392 آنچه مردان درباره زنان نمی دانند
1392 دربست آزادی
1392 نازنین (فیلم 1392)
1392 آتیش بازی
1392 روزگاری عشق و خیانت
1392شرط آخر
1393رجب آرتیست می شود
1393سه بیگانه در سرزمین ناشناخته
1393شانس، عشق، تصادف
1393شیفت شب
1393تگرگ و آفتاب
1394رسوایی 2
1394آبنبات چوبی
1394مردی روی ماه
1395 کارگر ساده نیازمندیم
1395 عشقولانس
1395 ثبت با سند برابر است
1395 آس و پاس
1395بگذارید میترا بخوابد

سحر قریشی

سحر قریشی و بهنوش بختیاری

شبکه نمایش خانگی سحر قریشی

۱ -سیسیلی‌ها ۱۳۸۹ روح‌الله حسینی
۲ -حال خوب من ۱۳۸۹ بهروز خلج
۳ -نارمک (تهرانپارس) ۱۳۹۰ صالح
۴ -نردبان چوبی ۱۳۹۰ فرشاد
۵ -سه خط موازی ۱۳۹۰ محسن افشانی
۶ -بچه‌های لواسان ۱۳۹۱ احمد توکلی
۷ -شیر یا خط ۱۳۹۲ فرشاد ارج نیلوفر
۸ -مردی شبیه گرگ ۱۳۹۳ اشکان شاپوری
۹ -آسپرین ۱۳۹۵ فرهاد نجفی

سحر قریشی

پشت صحنه فیلم نیوکاسل

مجموعه تلویزیونی سحر قریشی

۱ دلنوازان ۱۳۸۸ حسین سهیلی زاده
۲ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ۱۳۸۹ محمود معظمی
۳ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ۱۳۹۰ احمد معظمی

سحر قریشی

سحر قریشی

شیفته آراستگی هستم

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم. به همین خاطر در زمانی که حالم خوب نیست سعی می کنم برای ظاهرم وقت بیشتری را صرف کنم.

سحر قریشی

سحر قریشی

باور نمی کنند عمل زیبایی انجام نداده ام

«بعضی ها به من می گویند در مورد جراحی زیبایی صادقانه رفتار نکردم و اعتراف نمی کنم که دست به عمل جراحی زده ام.» برای من طرز فکر این عده جالب است اما بعید نیست؛ چون در شرایطی که بسیاری از خانم ها دست به جراحی زیبایی می زنند، این طرز فکر وجود دارد که هر کسی که بینی کوچک یا گونه های برجسته ای دارد حتما به جراحی متوسل شده است.

سحر قریشی

سحر قریشی و دوستانش

از زن بودن نمی‌ترسم!

از زن بودن نمی‌ترسم ولی وقتی از پنج صبح سركار می‌روی و همكاران مرد تو دو برابر همكاران زن هستند ناخودآگاه لحن صحبت كردن، رفتار و. . . آدم تغییر می‌كند. حس مراقبت از خود خیلی بیشتر می‌شود و ناخودآگاه یك گاردی اطراف خود به وجود می‌آوری كه در نهایت باعث می‌شود كه برای حفاظت از خود، زن بودن خود را پنهان كنی. همكاران خانمی دارم كه متاهل هستند و در كار واقعا برای خود مردی هستند و به هیچ كسی اجازه جسارت نمی‌دهند و من واقعا این رفتار را می‌پسندم، چون زنانگی خود را برای خانواده خود گذاشته‌اند و آسیبی به زندگی خود وارد نمی‌كنند. این خانم‌ها الگوی من هستند.

سحر قریشی

اکران فیلم سینمایی کارگر ساده نیازمندیم

همخوانی سحر قریشی با امید علومی

امید علومی خواننده پاپ به تازگی تک آهنگ جدید منتشر کرده است که در آن از صدای همسر صاحب‌نامش هم استفاده کرده است؛ سحر که اتفاقا هوادار بسیاری در سینمای ایران دارد. این آهنگ «احوال بارون» نام دارد و همسرش در آن دکلمه می کند.

سحر قریشی

کاور آهنگ مشترک سحر قریشی و امید علومی

قریشی بازیگر 29 ساله به عنوان مدل تبلیغاتی یک شرکت وارد کننده لنز های طبی و زیبایی فعالیت می کند.

سحر قریشی

سحر قریشی به عنوان مدل تبلیغاتی

هک اینستاگرام سحر قریشی

صفحه اینستاگرام قریشی که هک شده بود، به دست شایان سعیدی مهمان جنجالی برنامه ماه عسل از دست هکرها آزاد شد.قریشی با سپاس فراوان از آقای شایان سعیدی و دوستان دیگر که من رو همراهی کردند.

سحر قریشی

سحر قریشی

من آدمی هستم كه هیچ وقت جایگاهی را كه اول داشته‌ام فراموش نمی‌كنم. همیشه از خدا می‌خواهم اگر قرار است جایگاهی در زندگی به من بدهد قبل از آن جنبه آن را به من بدهد.

سحر قریشی

جشن تولد سحر قریشی در کنار برادرش

سحر قریشی در برنامه دید در شب

 قریشی در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور با پرسش‌هایی مواجه شد که با صراحت به آنها پاسخ داد و همین موضوع بسیار چالش‌زا بود. سحر قریشی در مواجهه با تصاویر چهره‌هایی که مقابلش قرار می‌گرفت، «کوئنتین تارانتینو» نویسنده، کارگردان و بازیگر سرشناس سینمای آمریکا را نشناخت و همین اتفاق درباره «فرانسیس فوردکاپولا» کارگردان پدرخوانده نیز اتفاق افتاد.

سحر قریشی

سحر قریشی

در گذشته خیلی آسیب‌پذیر بودم و حرف‌هایی هم كه پشت سر من می‌زدند باعث آزار و رنجش من می‌شد. ولی امروز دیگر حرف‌هایی كه پشت سر من گفته می‌شود برایم اهمیتی ندارند و این برای من تغییر بزرگی است.

[کد خبر:AJ21542]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب