00000000007666hg65.jpg

به گزارش آینه جم، شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر در وصیت‌نامه خود آورده است: خدایا تو را سپاس که مرا در دین حقت و مذهب زیبای تشیع قرار دادی، تو را سپاس که مرا در پیروی از پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارتش یاری کردی.

این شهید مدافع حرم عنوان کرد: خدایا من امروز به‌سوی تو قدم برمی‌دارم برای دفاع از مذهبی که به آن از صمیم قلب اعتقاد دارم، خوشحال و شکرگذارم که به من نعمت جهاد در راه خودت عطا نمودی تا یاد و نام تو در این راه قدم بردارم و بتوانم در راه دفاع از حرم شریف خطبه‌خوان کربلا و سه‌ساله مولایم حسین (ع) با قلبی راسخ قدم بردارم.

این شهید در وصیت خود بیان کرد: ای پدر و مادر عزیزم که شما را در این دنیای خاکی نزدیک‌ترین فرد به خود می‌دانم، شرمسارم از رفتاری که  شایسته برخورد با شما نبود و من در حق شما روا داشتم، به خدا سوگند می‌خورم که اگر زمانی با صدای بلند با شما سخن گفتم و موجبات ناراحتی شما را فراهم کردم در قلب خود احساس پشیمانی بسیار می‌کردم، شاید به زبان نیاورم اما در قلبم این‌چنین بوده، مرا حلال کنید و دعا کنید تا در دنیای جاوید نزد پروردگارم روسیاه نباشم.

شهید احمدی روشن اظهار داشت: برادران و خواهران عزیزم شما را به تقوای الهی و ایستادن در خط ولایت‌فقیه سفارش می‌کنم و علاوه بر شما به مردم عزیز کشورم سفارش می‌کنم که فریب جوسازی‌های دشمنان این خاک و اسلام ناب محمدی (ص) را نخورید و در خط ولایت باشید و از امام عزیزم امام خامنه‌ای مدظله‌العالی حمایت کامل و جامع نمایید مبادا از خط ولایت‌فقیه خارج شوید که اگر این‌چنین شود شهادت می‌دهم از خط اهل‌بیت(ع) خارج‌ شده‌اید.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشحالم در لباسی شهید می‌شوم که از اعماق وجودم به این لباس اعتقاد دارم و می‌دانم که چه لباس ارزشمندی بر تن دارم، به همکارانم سفارش می‌کنم تا حرمت لباس خویش را نگه‌داشته و قدردان نعمت خدمت در سپاه پاسداران باشند.

شهید احمدی جوان در پایان وصیت خود اعلام کرد: اینک با قدم‌هایی محکم به‌سوی جهاد در راه خدا رهسپار می‌شوم و از همه‌ کسانی که بر گردن من حقی دارند درخواست می‌کنم به‌حق مادرم زهرا(س) حلالم کنید.

 یا علی« اللهم عجل لولیک الفرج».

محمد احمدی جوان13/6/94

خبر مرتبط:

اولین شهید بوشهری مدافع حرم به همرزمان شهیدش پیوست+ عکس

[کد خبر:AJ10546]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب