000000000000000000005475959599.jpg

به گزارش « آینه جم»؛ 22 آذر ماه امسال اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر جلسه ای را با حضور تعدادی از کاندیداهای احتمالی اصلاح طلب در شهرستان عسلویه ترتیب دادند تا از این طریق ضمن مشخص کردن دبیر و سخنگو، همگرایی و اتحادی نیز برای رسیدن به اجماع بر روی یک کاندیدای واحد ایجاد نمایند.

در اواخر این جلسه که آقایان محمود منصوری و عباس مرادی به ترتیب بعنوان سخنگو و دبیر مجمع اصلاح طلبان جنوب استان بوشهر مشخص شدند، حاشیه هایی هم بوجود آمد که از همان ابتدا نشان از عدم اجماع یا توافق شرکت کنندگان بر یک کاندیدای واحد داشت.

روز بعد سایت «استان24» از طریق برخی از حاضرین از جلسه کذایی اطلاع یافت و جزئیات تنش های لفظی بین طرفداران یک کاندیدای احتمالی با کاندیدای احتمالی دیگر را فاش کرد.

اما چیزی نگذشته بود که عباس مرادی دبیر این مجمع با ارسال بیانیه ای به برخی رسانه ها جزئیات جلسه مذکور را بدون ذکر هرگونه درگیری لفظی منتشر کرد و در یک تکذیبیه جداگانه نیز با اتهام زنی به رسانه های اصولگرا با بیان اینکه آنها اخلاق را زیر پا گذاشته و در آستانه انتخابات به هر عملی برای تخریب رقیب دست می زنند به اطلاعات منتشره از جلسه عسلویه واکنش نشان داد.

وی ضمن تکذیب مطلبی تحت عنوان  "درگیری لفظی در جلسه اصلاح طلبان"  می نویسد: جهت تنوير افكار عمومي و مردم شريف لازم بود جوابي داده و اعلام نمايم علاوه بر بيانيه منتشره از طرف مجمع كه همه حاضرين و كانديداهاي محترم بر اجماع و رسيدن به كانديدای واحد اتفاق نظر داشته و ميثاق نامه مذكور را امضاء كرده اند، تصاوير و فيلم جلسه مذكور نیز موجود است.

این ادعاها در حالی از سوی آقای دبیر مطرح گردید که «استان24» یک روز بعد از خبر اول جزئیات دقیق تری را از آن نشست رسانه ای کرد که همه کاندیداها در جلسه مذکور با اجماع موافق بوده اند اما به نفع خودشان!

چندی بعد نیز یکی از کاندیداهای اصلاح طلب جنوب استان در گفتگویی با این پایگاه خبری اختلافات و عدم اجماع بین اصلاح طلبان این حوزه را تایید کرد.

اما امروز و با آغاز ثبت نام کاندیداها جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، آقای دبیر مجمع با مجید حسینی کنگانی دیده می شود که تامل برانگیز است؛ مگر اینکه اصلاح طلبان جنوب بر روی کنگانی به اجماع رسیده باشند که بعید به نظر می رسد، زیرا با تحقیقاتی که «استان24» از برخی کاندیداهای احتمالی جنوب استان به عمل آورده، آنها اجماع بر روی حسینی کنگانی را تکذیب می کنند.

در چنین شرایطی که اجماعی وجود ندارد و بعید هم به نظر می رسد که تا انتخابات صورت بگیرد، تفسیر حضور آقای مرادی در کنار کاندیدایی که خود در جلسه اصلاح طلبان حضور هم نداشته می ماند برای آن دسته از نامزدهای احتمالی حاضر در جلسه و هوادارانشان!

حال آنکه برخی از صاحبنظران این گمان را دارند که جلسه پر تنش عسلویه نه برای یافتن هر کاندیدای اصلحی که احتمالاً برای برداشتن موانع از سر راه کنگانی طراحی شده بود.

به هر حال مردم مانده اند آن بیانیه را باور کنند، تکذیبیه خبری که از جلسه پر التهاب کذایی منشر شد، همراهی دبیر محترم مجمع با آقای حسینی کنگانی که بی طرفی وی را نقض می نماید و یا حصول اجماع؟ را!

زبان فارسی برای چنین مواقعی ضرب المثلی دارد که می گوید: "قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را"  که به نظر می رسد باور کردن دم خروس این روزها به واقعیت نزدیکتر است!


خبر مرتبط:  عدم همسویی اصولگرایان در انتخابات اسفند

[کد خبر:AJ11014]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # دانشجو 1394-09-29 20:56
صداقت بهترین هدیه به مردم در انتخابات مجلس است.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # محمودي 1394-09-30 08:26
تاسف بار است ، نمايندگي مجلس به چه قيمتي؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب