0000076.jpg

به گزارش آینه جم؛ "به چه کسی رأی می‌دهی؟" این سؤالی است که این روزها، دائماً از من و شما می‌پرسند که به چه کسی رأی خواهیم داد؟ اما من اعتقاددارم و فکر می‌کنم که در دنیا همیشه از قدیم تا حال و آینده، جبهه حق و باطل در حال یک رویارویی سخت و سنگین بوده و هستند و خواهند بود.

به عبارتی، در شرایط کنونی که عصر آخرالزمان نامیده می‌شود و مخصوصاً بعد از انقلاب اسلامی ایران، این نبرد، حساس‌تر و سخت‌تر و سنگین‌تر شده است و طرفین با توان و امکانات بیشتری در حال نبرد هستند.

بعد از پیدایش انقلاب اسلامی ایران، به‌خصوص آنکه انقلاب ایران باعث توجه بیش‌ازپیش به اسلام عزیز و مذهب شیعه گردیده، روزبه‌روز نبرد جبهه حق و باطل شدیدتر شده است.

و به نظرم امروز آنچه غیرقابل‌انکار می‌نماید، آن است که دین اسلام با سرعتی زیاد در حال گسترش است و روزبه‌روز در مقابل سایر ایسم های موجود و شاید آخرینش که دستاورد تاریخ بشریت خوانده می‌شود یعنی دموکراسی، پیروزمندتر و در حال انتشار است و این گستردگی دین آسمانی اسلام، باعث جبهه‌گیری و رویارویی تمامی مکاتب الحادی و صف‌آرایی تمامی شیاطین انس و جن شده است.

آری من معتقدم که امروز در عصر آخرالزمان، نبرد جبهه حق با جبهه باطل بسیار سخت و سنگین و نفس‌گیر و البته به نفع جبهه حق در جریان است و طرفین در حال استفاده از حداکثر قدرت تهاجمی و تدافعی خویش هستند.

پس من با این دیدگاهم و با این نوع نگاهم که به عالم و دنیا نگاه می‌کنم، قطعاً هدفم از رأیم آن خواهد بود که کسی را انتخاب کنم که بهتر بتواند در این نبرد سخت و سنگین و نفس‌گیر، به جبهه حق کمک کند. چه آنکه معتقدم مجلس نظام اسلامی ایران از خطوط مقدم این نبرد است و نماینده من و شما در این مجلس، خواهی‌نخواهی توسط شیاطین انس و جن شدیداً احاطه خواهند شد و سعی خواهند کرد به انواع و اقسام حیل و مکرها در نماینده من و شما نفوذ کنند و  چنانچه موفق شدند در نماینده من و شما و نمایندگان سایرین نفوذ کنند و مجلس را دست بگیرند، پس شیاطین امیدوار می‌شوند که بتوانند با نفوذ در اکثریت مجلس، این قوه قانون‌گذاری را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند و یا اقلاً باعث انفعال و ضعف این نهاد، در رأس امور بشوند‌.

آری من به کسی رأی خواهم داد که نفوذناپذیرترین فرد میان کاندیداها خواهد بود و یقین داشته باشم یا اقلاً با درجه بالایی از اطمینان بدانم که این فرد در آن معرکه حساس علیه گرگ‌ها و شغالان عالم نفوذناپذیر بوده و با تمام توان و مستحکم در مقابل تمامی شیاطین عالم اعم از انس و جن خواهد ایستاد و با این مقاومت و ایستادگی باعث کمک به پیروزی روزافزون جبهه حق، یعنی جبهه مظلومان عالم خواهد بود.

عبدالمهدی شاهین زاده- منبری ها

[کد خبر:AJ13248]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب