daneshmandali1_250x160.jpg

آینه جم - علی دانشمند؛با آغاز بکار رسمی ادارات دولتی در سال 95 مطلبی بر روی خروجی پایگاه خبری تحلیلی خلیج فارس قرار گرفت که بر اساس آن خبر از تغییر 4 فرماندار و بخشدار در سطح استان بوشهر داده شده بود.

در همین روز پایگاه خبری تحلیلی جنوب پرس نیز از خداحافظی با 40 نفر از مدیران در سطح استان خبر داد.

در این بین نام عبدالنبی یوسفی مدیر موفق جمی که هم اینک فرماندار شهرستان گناوه است نیز به چشم می خورد، یوسفی که در مدت حضورش در گناوه عملکرد بسیار موفقی داشته و مورد وثوق همه طیف های آن شهرستان نیز قرار داشته است.

آنچه مسلم است،اینکه هرگاه رسانه های استان خبری از تغییرات داده اند تا حدود 90 درصد تحقق یافته است و بدون شک بازنده این تغییرات آنهایی خواهند بود که دل خوش به تکذیبیه های استانداری مانده اند.

شهرستان جم اما از ابتدای انقلاب در سطح استان بوشهر در همه زمینه ها خصوصا توجه به استفاده از نیروی انسانی در پست های مدیریتی در مرکز استان، مورد بی مهری مسئولان بوده و علیرغم وجود سرمایه های انسانی خلاق و مدیران خوش فکر نتوانسته در عرصه مدیریتی استان نقش آفرین باشد.

بگذریم از اینکه در این راه چه عقب ماندگی هایی که برایش فراهم نیامده است.

اینک اما وظیفه خطیر شوراهای اسلامی شهرهای جم،انارستان، ریز ، بخش مرکزی،بخش ریز و شورای شهرستان در راستای دفاع از حق نخبگان جمی بسیار سنگین تر از گذشته است.

شوراهایی که البته از زمان روی کار آمدن مصطفی سالاری،نتوانسته اند ارتباط موثری با وی و مجموعه معاونین استاندار داشته باشند و چه در زمان انتصابات اولیه سالاری و چه در قضیه جابجایی عبدالله نادری،ضعف مفرط شان بر همگان آشکار گردید و تنها اقدام عملی شان ، قهر و عدم شرکت در مراسم تودیع و معارفه بود.

امید است شوراهای شهرستان در تغییرات جدید نقش مثبتی از خود نشان داده و بتوانند از سرمایه های انسانی شهرستان دفاع نمایند.

منبع: اوای جم

[کد خبر:AJ14226]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # بیداری 1395-01-09 11:03
هرچه جلوتر میرویم ضعف شوراها نمایانتر می شود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # شهروند 1395-01-09 12:12
متاسفانه شوراهای شهرستان ما به معنی واقعی کلمه نمی توانند از حق و حقوق مردم و جوانان ما دفاع نمایند که ضعف مفرط آنان را نمایان می سازد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب