000000000000000000000000160530-WA0005.jpg


آینه جم، غلامرضا خیاط : روز گذشته که انتخابات ریاست مجلس دهم در صحن علنی آغاز شد دو رفیق رقیب آقایان محمدرضاعارف و علی لاریجانی کاندیدای ریاست بودند که در پایان عارف اصلاح طلب با کسب 103 رای در مقابل 170 رای لاریجانی اصولگرای میانه رو از کرسی ریاست موقت مجلس دهم باز ماند و در باز بر پاشنه ی پیشین چرخید اما آن چیزی که در این میان بسیاری را شگفت زده کرد آرا نماینده ی حوزه ی جنوب استان بوشهرسرکار خانم الماسی بود که طبق وعده ای که داده بود عملی  شد .

خانم الماسی در کارزار انتخاباتی خود را کاندیدای مستقل معرفی می کرد اما علقه و علقه ای خاص به دولت تدبیر و امید داشتند و بارها اعلام کرده بودند به محض راهیابی به مجلس آراءشان به نام کاندیدای اصلاح طلبان برای انتخابات رییس مجلس دهم در صندوق خواهند انداخت براستی که این شیر دختر خطه ی جنوب خلف وعده نکرد و راستگو بود اما خانم الماسی الهه راستگو نیست همان اصلاح طلب فرصت طلبی که درچرخشی همانند الهام چرخنده ، در انتخابات شهردار تهران آراءش به نام محمدباقرقالیباف متخصص در حمله گازانبری به صندوق انداخت . نگارنده ی این سطور آذری زبان نیست اما افتخار دارد که بسیاری از هموطنانش آذری زبان هستند
پس از آذری زبانان بزرگ کشور عزیزمان ایران وام می گیرم (( یاشاسین الماسی))

 

 

*** درج یادداشت به منزله دیدگاه سایت آینه جم نیست و صرفا بازتاب دیدگاه های شهروندان گرامی است.

[کد خبر:AJ15935]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # عبدي 1395-03-12 09:47
آقاي خياط
1- يادتان باشد كه خانم الماسي به عنوان يك نماينده مستقل وارد مجلس شده است ( به اذعان خودش) ، سعي نكنيد با كلمات و الفاظ بازي كنيد و ايشان را ناخواسته با وارد نمودن به بازيهاي سياسي به ليست شكست خورده اميد منتسب نماييد كه در اين صورت او را از بدنه اصلي و اكثريت مجلس دهم دور ساخته ايد و اين ضربه‌ايست مهلك به مردم شريف حوزه انتخابيه.( نماينده ليست اميد در اين حوزه آقاي بردستاني بوده است).
2- الهام چرخنده، الهام چرخنده است . نه الهه راستگوست و نه قابل قياس با امثال ترانه عليدوستي است. خانم چرخنده نماد يك شيرزن هنرمند پاك و نجيب ايراني است كه به رهبر و ميهنش افتخار ميكند . نميدانم عده اي از حجابش متنفرند و دوست دارند او را در قامت امثال گلشيفته ببينند يا ابراز اردادتش به رهبر انقلاب انها را ناراحت كرده است؟؟ به هر صورت كسي حق ندارد به شخصيت پاك خانم چرخنده كوچكترين تعرضي بكند.
3- دكتر قاليباف متخصص مديريت شهري است آنهم ابرشهري چون تهران بزرگ. اگر نميدانيد چرخي در تهران بزنيد تا حساب كار دستتان بيايد. البته بعضي جاها گازانبر چاره كار است مثل مواجه با اوباش و اراذل تيرماه 78 كه شهري را بهم ريختند و آسايش را از مردم گرفتند. يا سال 88 كه فتنه اي بزرگ را به راه انداختند و با مدد دلارهاي غربي خواستند مملكت را به خيال خودشان به آشوب و هرج و مرج وادارند. اين اراذل و اوباش شايد چاره دفع وجود نكبت بارشان همان گازانبر باشد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب