6666666666666666655555555.jpg

آینه جم ؛ در ادامه بررسی آموزش و پرورش عسلویه، در این فرصت وضعیت دانش آموزان این شهرستان در رتبه های کنکور بررسی می شود.
آموزش و پرورش عسلویه که در سال های گذشته با تغییرات شدید در نیروهای انسانی روبرو بوده است همچنان نیروی انسانی به عنوان چالش در این شهرستان مطرح است، اما با برنامه ريزي كارشناسان آموزش وپیگیری بومی گزینی در گزینش معلمان جدیدالورود سبب شده است امید ها برای ثبات در بخش نیروی انسانی بهبود یابد.
یکی از ملاک های موفقیت های دانش آموزان یک شهرستان، کسب رتبه های خوب در کنکور سراسری است.
در کنکور سراسری سال 94 دو نفر از دانش آموزان این شهرستان، رتبه كمتر از ده هزار کسب کردند اما در کنکور سراسری سال 95 عسلویه شاهد رشد بسیار خوب در کسب رتبه های كمتر از ده هزار بود.
بررسی خبرنگار آینه جم در شهرستان عسلویه حاکیست دانش آموزان پایتخت انرژی کشور در کنکور امسال موفق شدند 15 نفر رتبه كمتر از ده هزار کسب کنند و حتی چند رتبه حدود 1500 تا دو هزار کسب شده است، این رشد حاصل برنامه ریزی موفق در بخش های آموزشی آموزش و پرورش عسلویه است.
موضوع که در عسلویه در دستور کار مسئولان آموزش است، پیگیری نخبه پروری در این شهرستان با کمک سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است، حاصل این طرح بهبود رتبه های کنکور سراسری در این شهرستان است.
موفقیت دیگری که در عسلویه رخ داده است پیشرفت میانگین نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی است كه از نظر رشد در رتبه هشتم استان قرار گرفته است و نويد آینده اي روشن براي اين شهرستان مي باشد.

 

خبر مرتبط:

[کد خبر:AJ17496]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # هادی 1395-05-23 23:32
سلام
تقدیر و تشکر از مدیر لایق و دوست داشتنی آقای سنگی فرد
حیف شد از مدیریت کنار گذاشته شد و گرنه ایشان با برنامه بلند مدت و کوتاه مدت باعث تحول در نظام آموزشی عسلویه می شد
ای کاش............ ......
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # حسین لاری 1395-05-25 01:46
سلام
تغییر ناگهانی آقای سنگی فردبدون یک مراسم تکریم و معارفه در حقیقت تضعیف مدیران بومی بود و تغییر و بهبود شرایط آموزش و پرورش عسلویه با گماردن نیروی بومی در سکان مدیریت اداره آموزش و پرورش عسلویه امکان پذیر است
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب