0000000006666.jpg

 

آینه جم: ابراهیم قیصری: با لیگ برتری شدن تیم بزرگسالان پارس جم و تیم امید و در آینده نزدیک ان شاالله تیم جوانان پارس جنوبی ؛ فرصت های فراوان در حوزه های مختلف ؛ پیش روی شهرستان جم و استان بوشهر قرار می گیرد که در صورت عدم حمایت جدی از این باشگاه ؛ این فرصت های ایجاد شده از بین می رود.

در این یادداشت سعی شده است با صرف نظر از فرصت های ایجاد شده، چالش های پیش روی باشگاه پارس جنوبی که روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی به آن پرداخته شده است و محوریت آن مسائل مالی است بیان شود:

رده بزرگ سالان پارس جنوبی جم :

لیگ برتر قرعه کشی شد و تیم پارس جم حریفان خود را در هفته های اول تا پانزدهم لیگ شناخت.

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1396/6/24/739638_288.jpg
باشگاه پارس‌جنوبی‌جم هفته گذشته با مهدی تارتار به توافق شفاهی رسید تا زمینه تمدید قرارداد این سرمربی فراهم شود، اما با وجود آنکه مدیرعامل این تیم از خروج 7 بازیکن خبر داده، ولی هنوز از بازیکنان ورودی این تیم خبری در دست نیست و مشخص نمی باشد تارتار در این زمینه چه برنامه ای دارد؟ موضوع نگران کننده تر از این، عدم تسویه حساب بازیکنان و کادر است موضوعی که روزهای گذشته؛ بارها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطرح شده و هنوز حل نشده باقی مانده است.

مشکلات مالی تیم پارس جم در صورت عدم جذب حامی یا پشتیبان دائمی؛ سبب می شود خطر سقوط بیخ گوش این تیم کماکان باشد کما اینکه هم اکنون نیز چشم انداز مبهمی پیش روی این تیم است.

رده های امید و جوانان پارس جنوبی جم:

علاوه بر چشم انداز مبهم پیش روی تیم بزرگسالان پارس جنوبی جم؛ دو موضوع دیگر هم وجود دارد که باید جدی گرفته شود :

۱- آکادمی باشگاه پارس جنوبی که با هدف پشتوانه سازی تیم های رده های بالاتر بوده است در دو سال گذشته تمایلی بسیاری برای جذب بازیکنان غیر بومی نشان داده است.
به نظر می رسد باشگاه پارس جنوبی به مربیان رده های پایه چراغ سبز نشان داده که در رده جوانان و امید منعی پیش روی خود برای جذب بازیکنان غیر بومی نمی بیند؛ این در حالی است که جوانان و نوجوانان جم برای جذب در رده های شاهین بوشهر یا باشگاه های دیگر باید دنبال واسطه باشند و از حضور در تیم شهر خود جم محروم شوند ! ؛ گفتنی است هیات فوتبال جم نیز در ثبت این قراردادها همکاری قابل انتقادی دارد که باید در فرصت دیگر عملکرد این هیات نیز مورد بررسی قرار گیرد !

http://s8.picofile.com/file/8324068492/IMG_20180419_114654_717.jpg
۲- موضوع دیگر عدم پرداختی به بازیکنان رده های جوانان و امید پارس جم است تیم امید امسال قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد، قرارداد بازیکنان این تیم چندرغاز بوده است همین مقدار اندک نیز تاکنون پرداخت نشده است ؛ در رده جوانان نیز پرداختی وجود نداشته است.

باشگاه پارس جنوبی جم فرصتی خوب برای شهرستان و استان بوشهر است ؛ متاسفانه نبود قانون راهگشا برای حمایت مالی توسط نفتی ها و همچنین نبود عزم همگانی برای حمایت از باشگاه پارس جنوبی جم در استان زرخیز بوشهر؛ آینده تنها باشگاه لیگ برتری جنوب کشور را تیره و تار کرده است و به نظر می رسد در آینده نزدیک باید حسرت فرصت های از دست رفته خورد!.

[کد خبر:AJ24868]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب