01294019.jpg

 

 

آینه جم:  مشکلات مالی تیم پارس جنوبی جم تمام شدنی نیست و به احتمال قریب به یقین، این روزها تنها تیم لیگ برتری جنوب کشور، نفس های آخر را می کشد!
 
امروز که دیگر حذف تیم پارس مسجل شده لازم است بی پرده از دردهای تیم بگوییم امیدواریم حالا دیگر اجازه دهند بر این جنازه، فاتحه بخوانیم!
 
تیم پارس جنوبی جم را باید بی صاحب ترین تیم حاضر در سطح اول فوتبال کشور دانست! 
تیمی که در اسناد مالکیتی متعلق به وزارت نفت است اما مردم و مسئولان غیر نفتی باید منابع مالی اش را تامین کنند!
 
طی دو سال گذشته که پارس جنوبی جم در سطح اول فوتبال ایران فعالیت داشته، منابع مالی آن از طریق پتروشیمی ها تامین شده و گویا باید در ادامه هم تامین شود چون هم اراده ای جدی در مسئولان منطقه ویژه و مدیر عامل باشگاه (کارمند منطقه ویژه) برای رایزنی و تامین منابع مالی وجود ندارد، هم مصوبه مجلس بهانه خوبی برای عدم تحرک شده است.
 
منطقه ویژه پارس که متولی ارائه خدمات در حوزه مسئولیت های اجتماعی است حتی در ساده ترین امور پشتیبانی تیم ( احداث زمین چمن مناسب تمرین، کمک به تجهیز ورزشگاهی که متعلق به نفت است و ...) که بهانه ای چون مصوبه مجلس را هم ندارد دست بسته رفتار می کند و باید بپذیریم اراده ای جدی برای حذف تیم از لیگ برتر وجود دارد وگرنه یک مسئول، حداقل به نگرانی های اجتماعی در خصوص وضعیت تیم پاسخ می داد تا مشخص شود مدیران و اطرافیان تیم چه می کنند و آیا دغدغه ای هم دارند یا خیر؟!
 
دو سال است که پارس جم تنها نماینده جنوب کشور در لیگ برتر است و در طی این دو سال آنچه بیش از برد و باخت هایش، مردم و هواداران را عذاب داده، دغدغه های مالی تیم بوده است!
 
ناتوانی مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی در مدیریت پول های رسیده به باشگاه آنهم از صدقه سر پتروشیمی ها، فاجعه بار است. 
 
فقط کافی است به لیست بازیکنانی که در سال اول از تیم جدا شدند یا پیربازیکنانی که به تیم آمدند و با قرارداد کلان خوش خوشانه در نیم فصل خداحافظی کردند یا بازیکنان خارجی که مشخص نشد برای چه آمدند و برای چه رفتند نگاهی بیندازیم و کاش یکی از این همه بی مبالاتی مالی مدیریت باشگاه، استنطاق می کرد تا مشخص شود چه داده اند و چه گرفته اند؟!
 
بدیهی بود که با این مدیریت ناتوان، کار به اینجا خواهد رسید و تیم پارس جنوبی جم به تاریخ خواهد پیوست اما عده ای مدام اصرار داشتند و احتمالا دارند که مشکل از منطقه ویژه و مدیریت باشگاه نیست و همه مقصرند الا مقصران اصلی!
 
آمدن شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر، مشکلات استان در پوشش تصویری و تامین امنیت دو تیم لیگ برتری در شمال و جنوب استان، لزوم تقسیم منابع محدود مالی بین دو تیم، مسئولان ناتوان و ساکت و مدیر عامل بی انگیزه منطقه ویژه و باشگاه، شرایط را برای حذف تیم پارس جنوبی جم مهیا تر از همیشه کرده است.
 
و چه تلخ است که برای کشاندن جمعیت به پای سخنرانی رئیس جمهور، جوانان عاشق پارس را قربانی اغراض سیاسی کنی تا یقین کنند حرف راست مسئولان هم دروغ است!
 
این خبر را به زودی خواهیم شنید:
«با تصمیم مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تیم فوتبال پارس جنوبی جم از حضور در لیگ نوزدهم انصراف داد»
 
و بدترین اتفاق ممکن برای شهرستانی ۷۰ هزار نفری رخ داده است. تیم داری در لیگ برتر افتخار بزرگی برای جم کوچک بود که سلب شد.
 
هواداران پارس «جم» لطفا آخرین یا آخرین های لیگ برتری بودن در ورزشگاه کوچک جم را جشن بگیرند! چقدر این وضعیت غم انگیز است چقدر ...
 
* نویسنده:  اسدالله آذین خواه
[کد خبر:AJ28108]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

0 # رضا 1398-01-30 16:46
مسئولین استانی و شهرستانی ما در استان بوشهر و شهرستان جم عرضه و لیاقت تیم داری و مدیریت ورزشی را ندارند.وگرنه با این درآمد های مختلف و سرسام آور نفتی و گازی در استان بوشهر نباید حتی یک روز هم تیم های ورزشی مشکل مالی داشته باشند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # سهيل 1398-01-30 19:50
چقدر حرف مفت نوشتي ؟
حقتونه اگه به جايي نميرسيد نه شما نه استانتون .چون خودتون كه كار بلد نيستيد يه آدم كاربلد هم كه مياد شهرتون زيرآبشو ميزنيد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب