0000000001e94.jpg


آینه جم - ابراهیم قیصری/روز گذشته مراسم تشییع و تدفین شهيد گمنام در شهرک‌ پرديس جم برگزار شد اين اقدام با پیگیری‌ و رایزنی شرکت‌ عملیات غیرصنعتی پازارگاد برگزار شد مردم جم،کارکنان صنعت، جوانان و مسؤولان محلی‌ و مدیران صنعت حضوري گسترده در مراسم وداع با شهيد گمنام داشتند.

 

ذکر چند نکته پیرامون مراسم تشییع پیکر شهید گمنام:

 

۱- حضور مجدد شهيد گمنام در جنوب‌ استان بوشهر، بار دیگر حال و هوای این شهرها را معنوی کرد.

 

۲- استقبال گسترده از شهيد گمنام در شهرهای شهرستان جم و شرکت‌های منطقه عسلویه نشان داد مردم‌ خارج از هر تفکرات و گرایشی همچنان‌ ارادتمند کسانی هستند که براي خاک وطن شهيد شده‌ اند.

 

۳- برگزاری مراسم‌ گسترده وداع با شهيد گمنام با همدلی مدیران صنعت پتروشیمی و جامعه‌ پیرامونی برگزار شد که نشان از ارتباط و تعامل خوب مسؤولان محلی و مدیران شرکت‌های منطقه است.

 

۴- برنامه ریزی گسترده و اجرای مطلوب کلیه مراحل برنامه، برنامه ای که بی شک یکی از ماتدگارترین مراسمات شهرک پردیس برای همیشه در ذهن مردم بوده است از دیگر نکات این برنامه بوده که با همدلی دستگاههای اجرایی شهرستان جم و شرکت پازارکاد به ثمر نشسته است، در بخش تبلیغات و اطلاع رسانی مراسم تشییع پیکر شهید گمنام ، رسانه های منطقه نیز پوشش خوبی دادند که‌ نشان از تعامل خوب روابط عمومی شرکت پازارگاد با خبرنگاران محلی‌ دارد .

 


۵- حضور گسترده مردم‌ در مراسم پایانی نشان از احترام و ارادت مردم به شهدای وطن است و یک پيام ويژه نیز داشت هرکسی همانند این شهدا برای مردم خدمت کند قطعا جایگاهش قابل احترام و ممتاز خواهد بود و در یادها می ماند.

 


۶- برگزاري مراسم در سالروز شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا س نيز بر معنویت آن افزود و بار ديگر یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گرامی داشته شد.

 

۷- دشمنان در سال‌های قبل‌ خیلی تبلیغات کردند که‌ نسل جوان ایران و همچنین کارکنان‌ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از فرهنگ شهيد و شهادت فاصله‌ گرفته‌ اند و مواردی دیگر نیز مطرح کردند ؛ حضور باشکوه نسل جوان و همچنین کارکنان صنعت نفت در مراسم استقبال از پیکر شهید گمنام و همچنین حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر ، خط بطلانی بر تبلیغات پوچ دشمنان بود.

 

 

 

 

اقدام ارزشمند شرکت‌ عملیات غیرصنعتی پازارگاد و سنگ تمام مردم برای تشييع شهید گمنام

  آینه جم - ابراهیم قیصری/روز گذشته مراسم تشییع و تدفین شهيد گمنام در شهرک‌...

همزمان با ايام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س):حضور باشکوه مردم جم در وداع با شهيد گمنام+عکس

    آینه جم- پیکر مطهر کبوتر خونین بال گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس بعد از ظهر...

[کد خبر:AJ43991]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب