0000000.jpg

به گزارش آینه جم، فرماندار جم، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید "محمود صارمی" که به روز خبرنگار ملقب شده است، با صدور پیامی این روز را به اصحاب رسانه و ارباب خبر در شهرستان جم تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

17 مرداد را به تقدیر و تقدیس خامه به دستانی می نشینیم که بی هیچ مزد و منت، از روزان و شبان خود می کاهند و هم و غم و جان شیرین بر سر بسط خوبی ها می نهند. هم آنان که وامدار پاکی ها هستند و دستی سترگ در روشنایی و روشنگری دارند. خبرنگارانی پاک طینت و مهرگستر چون شهید صارمی ها که در راه اطلاع رسانی واعتلای میهن و دیار خویش، جان پاک فداکردند و نهال "آگاهی" را بارور ساختند.
بی تردید خبرنگاران و اصحاب رسانه، همواره مشاورانی امین برای دولت ها در صیانت از حقوق شهروندی و توسعه و پیشرفت جوامع هستند و با ایفای نقش به عنوان حلقه ی واسط مردم و حاکمیت،منادی آزادی اجتماعی و یاریگر کرسی نشینان در تصمیم گیری های کلان هستند.
آنچه مبرهن است اینکه رسانه و صاحبان آن را نقشی است بس سترگ در موفقیت های بزرگ دولت تدبیر و امید و بسط شادی ها و شادکامی ها. نقشی سازنده و اثر بخش، که شایسته ی ستایشی در خور است.
فرمانداری جم نیز در راستای سیاست های کلان دولت یازدهم، تعامل مثبت و دوسویه با اصحاب رسانه و خبرنگاران دلسوزرا ، گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات  می داند و همراهی مشفقانه و توسعه محور اصحاب رسانه در شهرستان جم را با نماینده عالی دولت می ستاید.
ضمن گرامیداشت و یاد و خاطره خبرنگار فقید شهرستان، مرحوم موحدی، فرا رسیدن 17 مردادماه و روز خبرنگار را به زحمتکشان خبر و رسانه در شهرستان تبریک گفته و از خداوند منان توفیق روز افزون در جهت شکوفایی در حرفه خویش ،با حفظ امانت داری در حق دانستن مردمان را، خواهانیم.

نوروزی
فرماندار جم

[کد خبر:AJ6635]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب