17-5-20-1023555760.jpg

بازتاب جهانی حضور پرشور مردم ایران در روز انتخابات
آینه جم: در گزارش زیر تصاویر منتخب دو خبرگزاری EPA , AFP را مشاهده می‌کنید که از حضورر پرشور مردم ایران در روز انتخابات منتشر کرده‌اند.
به گزارش آینه جم؛ روز گذشته دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور چهار کاندیدا و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شکل همزمان برگزار شد.
زمان برگزاری این انتخابات چهار بار و تا ساعت 24 روز 29 اردیبهشت ماه تمدید شد و از همان زمان، شمارش آرا آغاز شد.  اگرچه گفته شده بود نتایج انتخابات تدریجا اعلام خواهد شد اما پس از قریب به 8 ساعت، وزیر کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات حضور یافت تا نخستین نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری را اطلاع دهد.که حسن روحانی بالاترین میزان رای را دارد. 
مردم ایران در روز انتخابات مردم ایران در روز انتخابات مردم ایران در روز انتخابات مردم ایران در روز انتخابات مردم ایران در روز انتخابات مردم ایران در روز انتخابات حضور پرشور مردم ایران در روز انتخابات حضور پرشور مردم ایران در روز انتخابات حضور پرشور مردم ایران در روز انتخابات حضور پرشور مردم ایران در روز انتخابات مردم ایران در روز انتخابات مردم ایران در روز انتخابات
[کد خبر:AJ21719]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب