IMG-20240209-WA0015.jpg

 

به گزارش آینه جم؛ در جلسه هم اندیشی نقش صنعت در احیای فرهنگ یاریگری و مشارکت حداکثری تضمین توسعه پایدار ایران اسلامی در راستای فضاسازی شرکت در انتخابات ،  در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبي از مهندس باتماني مدیرعامل شرکت تقدیر شد. 
در این همایش که با حضور مسؤولان عالی شهرستان  و مدیران صنعت برگزار شد شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان شرکت‌های فعال پیرامون زمینه سازي جهت‌ حضور حداکثری کارکنان در انتخابات معرفی گرديد. 
فرماندار عسلویه نيز در اين مراسم از مهندس باتماني تجلیل کرد مجری همایش نيز در چند نوبت‌ از اقدامات شرکت‌ مخازن سبز پتروشیمی عسلویه به عنوان يکي از شرکت‌ هاي فعال پیرامون انتخابات ياد کرد. 
همایش هم اندیشی نقش صنعت در احیای فرهنگ یاریگری و مشارکت‌ حداکثری تضمین توسعه‌ پایدار ایران اسلامی با محوریت حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه با حضور مسؤولان عالی شهرستان و  استان و مدیران صنعت شامگاه پنجشنبه به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبي برگزار شد.
گفتنی است براساس دستور مدیرعامل شرکت، روابط‌عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در روزهای گذشته پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاع رسانی گسترده در شرکت‌ و شبکه های اجتماعی داشته است که‌ خبرهای اقدامات‌ روابط‌عمومی برای مشارکت‌  و ترغیب برای حضور حداکثری در انتخابات در رسانه های منطقه نیز منعکس شده است
[کد خبر:AJ44574]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب