آینه جم - مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر گفت: تا کنون ۶۲ تن از نامزد‌های تأییدصلاحیت‌شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر برای مناظره‌های تلویزیونی ۴ شبکه انتخاباتی استان نام‌نویسی کرده‌اند که برنامه داریم این مناظره‌ها را شبکه استانی نیز پخش کنیم.

به‌گزارش آینه جم به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ راه‌اندازی رسمی ۲۰۰ کانال تبلیغاتی دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح جمعه با فرمان رئیس‌جمهور و با حضور رئیس سازمان صداوسیما، وزیر کشور، رئیس ستاد انتخابات کشور و همچنین حضور برخط مدیران کل صداوسیمای استان‌های کشور و معاونانشان انجام شد.

مهدی حیدری  پس از این آیین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با با اشاره به این‌که این کار بزرگ ابتکار رئیس رسانه ملی و تلاش همکاران به بار نشسته، گفت: در استان بوشهر ۴ حوزه انتخابی برای مجلس شورای اسلامی داریم که ۴ کانال ۲۴ ساعته تبلیغاتیِ استان را به‌صورت آزمایشی ۹ بهمن با حضور استاندار بوشهر راه‌اندازی کردیم.

مهدی حیدری افزود: با راه‌اندازی این کانال‌ها نامزد‌های انتخابات مجلس می‌توانند با کاهش چشمگیر هزینه‌های تبلیغاتی، خود و برنامه‌هایشان را برای مردم معرفی و ارائه کنند و در کنار آن مردم هم می‌توانند راحت‌تر نماینده خود را انتخاب کنند.

او با بیان این‌که این کارِ ارزنده افزایش شور انتخاباتی را در پی دارد، اضافه کرد: در استان بوشهر تا امروز ۶۲ تن از نامزد‌های انتخابات مجلس برای تبلیغات تلویزیونی در ۴ کانال تبلیغاتی استان نام‌نویسی کرده‌اند و برای نامزد‌هایی که تمایل به مناظره تلویزیونی دارند هم در حال برنامه‌ریزی مناظره هستیم که این مناظره‌ها پس از ضبط، هم از این چهار کانال و هم از شبکه استانی پخش خواهند شد.

مهدی حیدری بیان کرد: جدای از ۴ کانال تبلیغاتی، شبکه استانی بوشهر از ماه‌ها قبل عملیات ویژه رسانه‌ای برای انتخاباتی را آغاز کرده و فرآورده‌های گوناگون و رنگارنگی برای تبیین، تبلیغ و تهییج انتخاباتی انجام می‌دهد تا بار دیگر حضور پرشور مردم در روز انتخابات را شاهد باشیم.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر یادآور شد که برای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم شبکه «دریا»، برای حوزه دشتستان شبکه «نخلستان»، برای حوزه دشتی و تنگستان شبکه «بیرمی» و برای حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه شبکه «نایبند» راه‌اندازی شده‌اند.

[کد خبر:AJ44583]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب