000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000308.jpg

 

آینه جم: کارگران ارکان ثالث نفت و گاز می‌گویند: دولت نباید حذف پیمانکاران را پشت گوش بیندازد؛ اکنون زمان اجرای آن است.

 

 

به گزارش آینه جم؛ جمعی از کارگران ارکان ثالث نفت و گاز خواستار حذف سریع پیمانکاران و عقد قرارداد مستقیم با کارگران شرکت‌های پیمانکاری شدند.

 

 

این کارگران با اشاره به وعده دولت در روز کارگر مبنی بر حذف شرکت های پیمانکاری می‌گویند: با پایان دوره جنگ، باید حذف پیمانکاران در اولویت قرار بگیرد؛ اکنون دولت باید به فکر معیشت و امنیت شغلی بیش از یک میلیون کارگری باشد که بیش از هفت سال است در انتظار ساماندهی و تبدیل وضعیت هستند.

 

کارگران شرکتی، خواستار فراهم آمدن سریع بسترهای اجرایی ساماندهی در دوران پساجنگ شدند و افزودند: انتظار داریم تا قبل از پایان تابستان، قرارداد مستقیم شویم.

 

 

 

 

[کد خبر:AJ53766]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب