آینه جم : در ادامه رقابت‌های باشگاه‌های جام آزادگان، تیم پارس جنوبی جم در دیدار با سایپای تهران بدون گل پایان یافت.

توقف خانگی پارس جنوبی جم مقابل سایپا تهران در هفته بیست و نهم

به گزارش اینه جم ، در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شامگاه دوشنبه تیم پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف تیم سایپا تهران رفت.

این دیدار که با هدف کسب امتیاز کامل برای هر دو تیم پیگیری می‌شد، در پایان 90 دقیقه تلاش بازیکنان دو تیم، بدون گل به پایان رسید و هیچکدام از دو تیم نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا امتیازات این مسابقه تقسیم شود.

با این نتیجه، نماینده استان بوشهر با کسب 44 امتیاز در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال، در جایگاه پنجم قرار گرفت و همچنان به دنبال بهبود وضعیت خود در هفته‌های باقی‌مانده است.

شاگردان پارس جنوبی جم در هفته سی‌ام این رقابت‌ها، در دیداری حساس خارج از خانه، به مصاف تیم مس کرمان خواهند رفت.

[کد خبر:AJ53722]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب