000000000766hgg76.jpg

آینه جم : پیکر شهید تازه شناسایی شده حمزه سمعتی پس از تشییع بر دستان مردم دوستدار ایثار و شهادت در کنگان به خاک سپرده شد.

به گزارش « آینه جم »؛ امروز کنگانی ها در سالروز رحلت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) میزبان شهیدی بودند که پس از 32 سال به خانه اش برگشته است.

مردم بسیاری به استقبال شهید حمزه سمعتی آمدند و پس از خواندن زیارت عاشورا پیکرش را از مصلا تا گلزار شهدای کنگان با عزاداری و مداحی همراهی کردند.

این شهید سرباز لشگر 77 ارتش خراسان بود که سال 62 در سن 20 سالگی در عملیات والفجر 2 در منطقه‌ عملیاتی حاج عمران در خاک عراق آسمانی شد و تا مرداد پارسال مفقودالجسد بود تا این‌که پس از تفحص و آزمایش دی.ان.ای تشخیص هویت شد و پس از 32 سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت.
از شهید سمعتی که هنگام شهادت 20 سال داشته، دو دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

مراسم تشییع پیکر شهید حمزه سمعتی صبح چهارشنبه هجدهم آذر ماه با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کنگان برگزار شد.
شهید-سمعتی (۱) شهید-سمعتی (۲) شهید-سمعتی (۳) شهید-سمعتی (۴) شهید-سمعتی (۵) شهید-سمعتی (۶) شهید-سمعتی (۷) شهید-سمعتی (۸) شهید-سمعتی (۹) شهید-سمعتی (۱۰) شهید-سمعتی (۱۱) شهید-سمعتی (۱۲) شهید-سمعتی (۱۳) شهید-سمعتی (۱۴) شهید-سمعتی (۱۵) شهید-سمعتی (۱۶) شهید-سمعتی (۱۷) شهید-سمعتی (۱۸) شهید-سمعتی (۱۹) شهید-سمعتی (۲۰)
[کد خبر:AJ10662]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب