img-20140818-wa0023-199x300.jpg

آینه جم، شهردار جم از نصب دوربین های مدارس بسته جهت افزایش امنیت مردم و کنترل ترافیک در سطح شهر جم خبرداد.

سید احمد علمداری در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر جم در راستای بالارفتن ضریب امنیتی، تقویت خدمات رسانی ،کنترل ترافیکی تقاطع ها و ضبط و ذخیره سازی وقایع شهر کمک می کند .

علمداری با بیان اینکه شهر جم با تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی یکی از شهرستان های پیشرو در بحث امنیت است و تلاش های اعضای شورای تامین شهرستان قابل ستایش و تقدیر است افزود: در راستای بالابردن ضریب امنیتی دوربین های مدار بسته به صورت شبانه روزی از اماکن و معابر مهم شهر تصویربرداری کرده که این امر سبب پیشگیری از وقوع جرایم مختلف به ویژه سرقت می شود.

وی ضمن تشکر از عنایت های اعضای شورای شهر جم در راستای تصویب اعتبار خرید دوربین های مدار بسته بیان داشت: محل نصب دوربین ها توسط کارشناسان امنیتی و ترافیکی در سطح شهر جانمایی شده است و عملیات نصب آن نیز به زودی آغاز خواهد کرد.

علمداری خاطرنشان ساخت: نصب این دوربین ها علاوه بر کنترل ترافیک نقش مهمی در کشف سرقت و شناسایی متخلفان و سارقین نیز دارد که این موضوع نوید بخش امنیت بیشتر در سطح شهر جم است.

شهردار جم در پایان بیان داشت: استفاده از دوربین های مدار بسته سال ها است که در بسیاری از شهرها برای کاهش تردد پلیس در سطح خیابان ها از یک سو و کنترل بهتر فضاهای شهری از سوی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

[کد خبر:AJ10766]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # محسن 1394-09-22 22:36
اوه الان تو تمام شهرهای استان این دوربین ها نصب شده آفتی شهردار یکمی هم تو افزایش خدمات درمانی وبهداستي شهرستان که واقعا نیاره بفکر باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+5 # جوهری جمی 1394-09-23 10:14
امید وارم بیشتر به مسئله ترافیک توجه شود. خدارا شکر به لحاظ امنیتی مشکل خاصی وجود ندارد اما به لحاظ ترافیکی واقعا اوضاع بد و به هم ریخته ای داریم هرچند شهر کوچک است و اصولا نباید تا این حد درگیر ترافیک و معضل حمل و نقل باشد. یکی از دلایل عمده عدم وجود چراغهای راهنمایی در سر چهار راهها و میادین است که باعث هرج و مرج و بی نظمی در رانندگی و افزایش مشکلات ترافیکی شده است.فرهنگ سازی،استفاده از کارشناسان مجرب در حوضه حمل و نقل و ترافیک،راهنمایی و رانندگی حرفه ای با افسران پلیس تحصیل کرده و مجرب و تجهیزات سخت افزاری مناسب میتواند بسیار اثرگذار و مثمر ثمر باشد. در میادین شهرک توحید،فاضل جمی،محمد علی خان پریشان واقعا انسان حیران می ماند که حق تقدم با کیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟!! !!!!! اگر صرفا یک چراغ قرمز در محلهای مذکور نصب میشد تکلیف همه روشن بود. الته جاهای زیاد دیگری هم وجود دارد که با همین مشکل روبرو هستند. خدا قوت جناب علمداری امیدوارم هرچه بیشتر به زیرساختها توجه بفرمایید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # ناصر 1394-09-23 12:25
خبابان های وسط شهر جم اگه یه طرفه کنین همه مسئله ترافیک ها حل میشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # رضاحیدری 1394-09-23 12:31
واقعا اینقدر خانم و اکثرا خانم های شهرکی بد رانندگی میکنن که سودآروی خوبی و جریمه های زیادی نیاز داره که به نظرا با نصب دوربین وضعیت بدتر وبدتر هم میشه باید چاره ای دیگر بیاندیشین
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب