727760.jpg

آينه جم: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از بهره‌برداری ۹ پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر با ۱۱۱ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش «آينه جم» ؛ روح‌الله طاهریان‌پور خبرداد: همزمان با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، عملیات اجرایی  دو پروژه آبرسانی روستایی  استان در شهرستان‌های دیر و جم با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد آغاز می‌شود.

طاهریان‌پور با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث دو دستگاه مخزن زمینی آغاز می‌شود گفت: مخازن بتنی به حجم 100 مترمکعب در روستاهای منطقه خائیز شهرستان تنگستان با اعتباری افزون بر 3 میلیارد ریال، توسعه و نوسازی 25 کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی بهارستان شهرستان جم  با اعتباری بالغ بر25 میلیارد ریال  آغاز می‌شود.

thCA9KIOE2.jpg

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر آبرسانی به روستای کوه چر شهرستان جم را مورد اشاره قرار داد و افزود: این طرح با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال افتتاح می‌شود و در این ایام خط انتقال مجتمع روستایی دهنو و زردکی شهرستان بوشهر با سرمایه‌گذاری 24 میلیارد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود:  مخزن 3 هزار مترمکعبی مجمتع آبرسانی 16 روستای شهرستان دشتستان با اعتباری افزون بر 30 هزار میلیارد به بهره برداری می‌رسد.

طاهریان‌پور بهره‌برداری از خط انتقال و مخزن زمینی بتنی مجتمع روستاهای تنگستان را مورد اشاره قرار و گفت: این پروژه با  سرمایه‌گذاری 18 میلیارد ، حفر و تجهیز و انتقال آب چاههای سد سنا شهرستان دشتی با 21 میلیارد اعتبار ، خط انتقال روستای باغ پسه و آبرسانی به روستاهای جبرانی با 8 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری از دیگر پروژه‌های است که در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

[کد خبر:AJ12607]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # محمد 1394-11-13 10:53
با زدن چاه عمیق بزرگترین خیانت به محیط زیست کوهچر صورت گرفت ،چرا که با وجود بارندگی های صورت گرفته میزان آب رودخانه و برکه آب کوهچر نسبت شهریور ماه امسال به طور بسیار چشمگیری کاهش داشت و حتی آب برکه به مقدار زیادی قابل توجهی دچار عقب رفتگی و کاهش سطح اب شده است،تا سال های نه چندان دور روستای کوهچر به سرزمینی بدون طبیعت سر سبز و آب تبدیل خواهد شد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # محمد 1394-11-13 10:54
درواقع باید گفت به کجا چنین شتابان؟؟؟؟
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب