1997515.jpg

آينه جم : مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تامین اجتماعی جم از شعب ممتاز استان بوشهر است

به گزارش آينه جم، یونس خسروانی عصر يكشنبه در نشست با مسئولان جم با اشاره به تغییر مدیریتی صورت گرفته در تامین اجتماعی جم اظهار داشت: این تغییر مدیریتی در راستای استفاده از پتانسیل‌های جدید صورت گرفته و امیدواریم رئیس جدید تامین اجتماعی جم بتواند منشا تحولات مهم و اثرگذار در شهرستان باشد.

وی تنها خواسته خود از مدیران شعب تأمین اجتماعی در سطح استان را جلب رضایت مردم و جامعه هدف دانست و خاطر نشان کرد: مدیران و کارکنان تامین اجتماعی باید نهایت تلاش خود را برای خدمات دهی مطلوب انجام دهند تا شاهد رضایت مندی حداکثری مردم و مراجعان باشیم.

خسروانی با بیان اینکه 2 میلیون و 600 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در کشور وجود دارد افزود: تامین اجتماعی با این جامعه هدف بزرگ، مسئولیت سنگینی بر عهده دارد و باید تلاش کنیم تا خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهیم.

وی شعبه تامین اجتماعی جم را از شعب خوب استان برشمرد و گفت: شعبه جم ظرفیت بسیار خوبی برای ارتقا به تیپ‌های بالاتر را دارد که امیدواریم با همراهی و پیگیری مدیریت عالی شهرستان این مهم محقق شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر احداث درمانگاه تامین اجتماعی را از انتظارات به حق مردم شهرستان جم دانست و افزود: موضوع احداث درمانگاه از چارچوب معاونت درمان سازمان قابل پیگیری است و ما نیز از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

خسروانی با تأکید بر اینکه تا دو سال آینده مراجعات حضوری به شعب نزدیک به صفر می‌شود تصریح کرد: با توجه به جمعیت بالای بیمه شده تامین اجتماعی و الکترونیک شدن خدمات، اقدامات لازم برای حذف مراجعات حضوری در حال انجام است و بخش مهمی از خدمات نیز در حال حاضر به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی به موضوع نمایندگی تامین اجتماعی در بخش ریز نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط جدید و سیاست‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در سازمان تامین اجتماعی، به دنبال راه‌اندازی شعبه در ریز نخواهیم بود.

خسروانی اضافه کرد: با توجه به سیاست برون سپاری خدمات، در پی واگذاری خدمات تامین اجتماعی در قالب کارگزاری‌های تامین اجتماعی هستیم که می‌تواند دغدغه‌های جامعه هدف را نیز مرتفع کند.

 

[کد خبر:AJ13654]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب