001601478.jpg

آينه جم : در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان کنگان، عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار جدید کنگان معارفه شد.

به گزارش آینه جم ، پیش از ظهر امروز در آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر، مدیر کل سیاسی استانداری، ائمه جمعه شهرستان کنگان و فرمانداران جدید و قدیم شهرستان کنگان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار جدید کنگان، جایگزین عباس جمشیدی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و همه مسئولان موظف هستند با تمام ظرفیت و توان برای خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.

فتح‌الله حقیقی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده و باید در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و عملی کردن شعار سال اهتمام ورزیم.

وی یادآور شد: کنگان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در سطح استان به شمار می‌رود و در چند سال اخیر، اقدامات ارزشمندی برای عمران و آبادانی و توسعه این شهرستان صورت گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر ابراز داشت: جمشیدی(فرماندار سابق کنگان) از نیروهای موفق و پرتلاش بود و خدمات بسیار ارزشمندی در این شهرستان ارائه کرد و یوسفی(فرماندار جدید) نیز از فرمانداران موفق استان است که امیدواریم در مسئولیت جدید نیز موفق باشد.

در این آیین با تقدیر از تلاش‌های عباس جمشیدی در دوران تصدی فرمانداری کنگان، عبدالنبی یوسفی به عنوان فرماندار جدید کنگان معرفی شد.

بر اساس این گزارش، عباس جمشیدی نیز به عنوان فرماندار جدید بوشهر طی روزهای آینده معارفه می‌شود.

یوسفی از فرمانداران موفق دولت تدبیر و امید

عبدالنبي يوسفي كه از ابتداي آغاز به كار دولت تدبير و اميد فرماندار گناوه بود توانست آرامش و همدلي مثال زدني در شهرستان گناوه حاكم كند و مورد حمايت حاميان دولت در اين شهرستان قرار گرفت.

براساس گزارش آينه جم ، اخيرا استاندار بوشهر در راستاي توسعه و آباداني بيشتر، در حكمي ، مهندس يوسفي را به سمت فرماندار كنگان منصوب كرد و امروز آيين معارفه وي برگزار شد.

مهندس عبدالنبي يوسفي متولد جم است كه سابقه معاونت فرمانداري گناوه و همچنين مديريت جهاد كشاورزي شهرستان جم در سال هاي گذشته نیز در كارنامه دارد.





























[کد خبر:AJ14413]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # صابر 1395-01-16 11:40
جناب يوسفي ، موفق باشيد
نسيم تدبير و اميد به كنگان رسيد مرسي دكتر سالاري
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
0 # عبدالهی 1397-12-09 07:44
مهندس یوسفی از خدمتگزاران صادق به نظام و ملت است / موفق باشید جناب اقای مهندس یوسفی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب