001757712.jpg

آینه جم، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر هفته آینده مهمان شهرستان جم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار آینه جم ، ناصر کرمی عصر یکشنبه با استقبال جمعی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان، وارد جم می شود.

سه نفر از معاونین اداره کل و چند نفر از ر حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان، کرمی را در این سفر همراهی می کنند.

تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده شهید دانش آموز مهم ترین برنامه های روز اول حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در جم است.

برنامه های بعدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جم در روز دوشنبه به ترتیب به شرح زیر است : حضور در مراسم صبحگاه دبیرستان نمونه دولتی ریحانه النبی، افتتاح و بازدید از چند پروژه مهم آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش شهرستان، بازدید از هنرستان فاطمیه ، ملاقات حضوری با فرهنگیان، نشست خبری با اصحاب رسانه، نشست عمومی با مدیران و معاونین مدارس شهرستان و نمایندگان انجمن ها و تشکل های دانش آموزی و حضور در دبیرستان شبانه روزی باقرالعلوم .

در این بازدیدها علاوه بر بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس شهرستان، پروژه های مهمی چون چمن مصنوعی مدارس حضرت ولی عصر(عج) و حضرت قائم (عج) و ساختمان شماره یک پژوهش سرای دانش آموزی نیز افتتاح خواهد شد.

حضور مقام عالی آموزش و پرورش استان بوشهر در شهرستان جم از جهات گوناگون حایز اهمیت است: آموزش و پرورش شهرستان جم در سال 94 در زمینه های مختلف شاهد موفقیت های گوناگون بوده است و برنامه های بسیار خوبی نیز در راستای پیشرفت و تعالی آموزش و پرورش شهرستان جم در حال اجرایی شدن دارد ؛ از نظر اجرای زیرساخت های آموزشی نیز پروژه های مهمی در شهرستان در حال بهره برداری است.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به صورت هفتگی برنامه بازدید از شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش در برنامه دارد.

[کد خبر:AJ14538]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب