00000000000000image481049.jpg

آینه جم؛ روز گذشته دو انتصاب جدید در شهرستان کنگان انجام شد و روزهای آتی نیز پنج انتصاب جدید در راس ادارات شهرستان دیر رقم می خورد.

براساس گزارش خبرنگار آینه جم ؛ با حضور مدیر کل برق استان بوشهر و فرماندار کنگان، از نادر تمیمی رییس اداره برق کنگان تجلیل و مهندس بوستانی به عنوان رییس جدید اداره برق این شهرستان معارفه شد ؛ همچنین در آیین معارفه دیگر در این شهرستان ، بابک عمویی از مدیر آب و فاضلاب شهری کنگان تودیع و مجید آقابزاز به عنوان مدیر جدید، معارفه شد.

پنج انتصاب در دیر

از شهرستان دیر نیز خبر می رسد پس از کش و قوس های فراوان، بزودی انتصابات گسترده در فرمانداری و بخشداری های شهرستان کلید می خورد؛ بزودی مراسم تودیع و معارفه معاونین فرمانداری شهرستان دیر، بخشدار مرکزی دیر، بخشدار آبدان، مدیریت جهاد کشاورزی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر برگزار خواهد شد.

براساس شنیده های پارس خلیج، عیسی محمد دوست به عنوان معاون عمرانی و احمد عبدالله زاده نیز به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر طی چند روز آینده منصوب خواهند شد.

بر همین اساس از بخشداری آبدان نیز خبر می رسد که محمد فخرایی جای خود را به مسعود تنگستانی خواهند داد و محمد فخرایی نیز به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان دیر منصوب خواهند شد.

همچنین بر اساس اخبار تایید نشده و غیر رسمی، زمزمه هایی از تغییرات در راس ادارات آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی شهرستان دیر نیز به گوش می رسد.

تغییر مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم

در شهرستان جم نیز ظهر شنبه با حضور جمعی از مسئولان نفتی ، محمدرضا نادک زاده از مدیریت اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم( مدیر شهرکهای جم) تودیع و محمود طاهری به عنوان مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم معارفه شد.

[کد خبر:AJ16194]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب