kx2tiumof35dbozccnm7.jpg

آینه جم ، عصرپنجشنبه در آستانه  فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، خبرنگاران شهرستان جم همراه با برخی از مسوولین شهرستان به گلزار شهدای جم رفته و  با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش آینه جم ، در این مراسم پس از غباررویی قبور مطهر شهدا با حضور مسوولین ، خبرنگاران شهرستان جم و خانواده موحدی بر سر مزار مرحوم عبدالمجید موحدی عکاس و خبرنگار فقید جمی حضور یافته و یادش را گرامی داشتند.

فرماندار جم در حاشیه حضور در کنار مزار عکاس فقید چگاسه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران مشاوران امین و ناصحان دلسوز مسئولان و جامعه هستند.

فتح الله نوروزی بیان داشت: خبرنگاران در توسعه و پیشرفت یک منطقه نقش بسیار مهمی دارند و جامعه بدون خبرنگار، جامعه بدون روح است.

نماینده عالی دولت در جم با تقدیر از تلاش اهالی رسانه در جم خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف و توسعه شهرستان، خبرنگاران در خط مقدم هستند.

نوروزی از تلاش های خبرنگاران جمی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: همراهی و همدلی موجود در شهرستان، روند توسعه شهرستان را شتاب بیشتری بخشد.

فرماندار شهرستان جم با تقدیر از خانواده مرحوم موحدی، یاد و خاطره عکاس فقید چگاسه را گرامی داشت.

گفتنی است عبدالمجید موحدی خبرنگار و عکاس سایت چگاسه در سال 1388 در حال تهییه گزارشی از زیبایی های شهرستان جم بوده است که به دلیل سقوط دلخراش از کوه چرم آینه جم دار فانی را وداع گفت.

عکاس: رضا رئیسی - اسدالله آذین خواه- آوای جم

تصاویر:

http://s1.picofile.com/file/8262522126/IMG_20160804_WA0004.jpg

[کد خبر:AJ17347]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # حسن 1395-05-15 10:33
یاد مرحوم موحدی گرامی. همکلاس من در دوره دبیرستان بود.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # بی طرف 1395-05-15 13:03
چه جالب برای فاتحه خوانی هم عزیزان اگر دوربین نباشند نمیروند همین که اسم دوربین و عکس بیاید همه خوش و خرم میروند مهم نی مکان کجا باشد.
امیدورام تمام اسیران خواب قرین رحمت الهی قرار گیرند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب