IMAGE635878911471949745.jpg

آینه جم ، حدود دو ماه از عزل موسی درویشی از پست ریاست فرهنگ و ارشاد جم می گذرد هنوز از انتصاب رئیس جدید دستگاه متولی فرهنگ و هنر جم خبری نیست.

اخیرا شنیده هایی از بررسی چند گزینه برای مدیریت فرهنگ و ارشاد جم در محافل عمومی مطرح شده است حتی شنیده شده است حکم یک نفر هم برای مدیریت این اداره در جم صادر شده است که با مخالفت فرماندار مواجه شده است!.

فرماندار جم در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بیان داشت: در زمینه انتصاب رئیس فرهنگ و ارشاد جم با فرمانداری مشورت و هفکری نشده است و اینجانب نیز از جایگاه فرمانداری دفاع خواهم کرد .

فتح الله نوروزی خواستار هماهنگی بیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با فرمانداری جم شد و ادامه داد : مدیر فرهنگ و ارشاد در جم باید با هماهنگی من انتخاب شود و باید به صورت تعاملی انتصاب صورت گیرد.

البته ناگفته نماند فرمانداری در روزهایی که فرهنگ و ارشاد جم ریاست ندارد برای اهالی فرهنگ و هنر شهرستان سنگ تمام گذاشت و در کمیته برنامه ریزی، احداث دو خانه جوان در شهرستان و یک ساختمان پلاتو در شهر جم تصویب شد.

نوروزی در همین زمینه بیان داشت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان، بودجه عمرانی برای این سه پروژه فرهنگی و هنری تصویب شده است.

در روزهایی که اداره ارشاد شهرستان جم نه ساختمان زیبنده این اداره دارد نه امکانات درخور دارد و با کمبود نیروی انسانی و بودجه دست و پنجه نرم می کند اجرای این پروژه ها خبرهای خوش برای شهرستان است اما تاخیر در انتصاب رئیس اداره ارشاد جم، به ضرر شهرستان و اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.

[کد خبر:AJ17440]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+1 # خروس بی محل 1395-05-19 12:23
آینه جان، خط و نشان برای مدیر کل ارشاد نبوده - فرماندار خط و نشان برای نماینده مجلس (الماسی) کشیده است که هر انتصابی دارد الزام است با فرماندار مشورت شود. مرسی
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # م 1395-05-19 18:15
اقای درویشی انسان بزرگی بود که کارمردم رو راه می انداخت واسه همین بایدم عجله میکردین بدون درنظرگرفتن جانشینش در هر صورت عزلش کنید !! لابد دلیلتون هم این بوده که جمی نیست!!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # محرابی 1395-05-21 11:48
جای بسی سپاس و تقدیر از جناب آقای نوروزی که دغدغه مسایل فرهنگی شهرستان را دارند و اعتبارات بسیار خوبی را برای حوزه فرهنگ اختصاص داده اند. در ضمن ارتباط و تعامل آقای نوروزی و خانم الماسی بسیار خوب بوده و در بیشتر مسایل شهرستان با هم مشورت می نمایند و در تعامل کاری آنها در سطح عالی است و مطمئن باشید خانم الماسی در عزل و نصب های ادارات شهرستانی دخالت نکرده و ایشان از نیروهای بومی حمایت میکند و فرماندار نیز هیچ وقت در مقابل خانم الماسی قرار نخواهد گرفت و با تعامل است که توسعه شهرستان صورت خواهد گرفت و تصمیم خانم ماحوزی بدون مشورت با فرماندار اشتباه می باشد .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب