13950122000312PhotoA.jpg

آینه جم ؛ استاندار بوشهر گفت: برای حل مشکلات آب شرب مردم جم مناقصه احداث مخزن 28 هزار مترمکعبی آب شیرین‌کن انجام شده و این طرح در جم احداث می‌شود.

به گزارش آینه جم، مصطفی سالاری شامگاه چهارشنبه در جشن کارگری که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مدیرکل‌های این سازمان که با حضور مردم در جم برگزار شد ضمن خیرمقدم به وزیر کار و هیئت همراه اظهار داشت: این مسؤولین سنگ تمام گذاشتند و با این شرایط جوی و گرمای بیش از حد استان بوشهر به این استان سفر کرده‌اند و آمده‌اند تا مشکلات مربوطه مردم را برطرف سازند.

وی افزود: ما وظیفه خدمت‌گذاری به مردم را داریم و در راه خدمت به مردم شهرستان جم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.

استاندار بوشهر به مشکلات شهرستان جم اشاره کرد و گفت: آب مهمترین مشکل شهرستان جم می‌باشد و در بحث آب شرب و کشاورزی و همچنین کمک به سفره زیرزمینی این شهرستان تمام تلاش و همت خود را انجام خواهیم و اهتمام ویژه‌ای نسبت به برطرف کردن مهمترین مشکل شهرستان جم داریم.

سالاری به موضوع آب شرب شهرستان جم اشاره کرد و اظهار داشت: در این خصوص با احداث آب شیرین‌کن 28 هزار مترمربعی که مناقصه آن نیز انجام شده است بخش مهمی از مشکلات مردم شهرستان جم را برطرف خواهیم کرد.

وی گفت: انتقال خط لوله سیراف به جم مجددا شروع به کار کرده است و حساسیت ویژه‌ای برای تکمیل این پروژه داریم.

وی به پروژه آبخیزداری در جم نیز اشاره کرد و تاکید کرد: پروژه‌های آبخیزداری فعال شده است و سد باغان نیز با حمایت شرکت ملی گاز اجرا خواهد شد.

استاندار بوشهر در پایان گفت: با تکمیل شدن پروژه‌های آبخیزداری و سد باغان که تامین‌کننده بخشی از آب شهرستان جم خواهد بود کمک شایانی به سفره‌های ضعیف آب‌های زیرزمینی این شهرستان خواهد شد.

 




























 

[کد خبر:AJ17561]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب