2152439.jpg

آینه جم ، نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورار اسلامی از سفر‌ قریب الوقوع معاون مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به حوزه‌ی انتخابیه‌اش خبر داد.

  به گزارش آینه جم ، سکینه الماسی با بیان اینکه دکتر رضوی در این سفر به هر چهار شهرستان حوزه‌ی انتخابیه سر می‌زند، خاطر نشان کرد: امیدواریم از ظرفیت‌های ایشان برای توسعه جامعه روستایی استفاده کنیم.
الماسی با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ، یاد اور شد : بخش قابل توجهی از اقتصاد مقاومتی در روستاها توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور حمایت می‌شود.
وی زمان این سفر را هفته‌ی پیش رو خواند و افزود : امیدوارم با همکاری فرمانداران و سایر مدیران اجرایی بتوانیم قدمی برای توسعه‌ی مناطق روستایی برداریم.
عضو ‌کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، توسعه‌ی روستاها و رفع مشکلات آن‌ها را یکی از بخش‌های مهم برنامه ششم توسعه خواند و افزود: باید بتوانیم عقب‌ماندگی خود را جبران کنیم و روستاهای جنوب استان امکان قرارگرفتن در جمع روستاهای نمونه کشور را دارد.
پیش از این هم، وزیر کار، رئیس سازمان‌های تامین اجتماعی، فنی و حرفه‌ای و بهزیستی کل کشور به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه به دعوت الماسی سفری دو روزه به جنوب استان داشتند که دستاوردهای خوبی به دنبال داشت‌.

منبع:عصر بوشهر

[کد خبر:AJ17856]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب