0000224987rig.jpg

آینه جم ؛ مس کرمان عصر جمعه با گل احمد زنده‌روح بازیکن باتجربه خود تیم سختکوش پارس جنوبی جم را شکست داد تا دومین پیروزی خود در لیگ دسته اول را به دست بیاورد.

به گزارش "آینه جم"، نقطه اشتراک پارس و مس در این بود که هر دو تیم برروی نیمکت مربیانی دارند که همواره در تیم‌های لیگ برتری مشغول به فعالیت بوده‌اند و برای اولین بار مزه سخت لیگ یک را زیر دندان می‌چشند. مهدی تارتار همانند منصور ابراهیم‌زاده ترجیح داد در لیگ این فصل رقابت‌های دسته اول را تجربه کند.
در این بازی که در نهایت به دومین شکست متوالی شاگردان تارتار ختم شد، پارسی‌ها به گل مس اعتراض شدیدی داشتند و به عقیده آنها توپ از خط دروازه عبور نکرده بود. با این حال مس بدون توجه به این حاشیه‌ها بازی را به سود خود تمام کرد تا 12 امتیازی شود و با روحیه‌ای بهتر لیگ را دنبال کند. آنها از باز کردن دروازه قوی‌ترین خط دفاع لیگ آنقدر خوشحالند که در رختکن جشن گرفتند.
مس با این پیروزی تا رده نهم جدول بالا آمد. پارس جنوبی جم هم با این شکست به رده هشتم سقوط کرد و بادران را بالای سر خود دید.

تارتار: در حق بازیکنان ما اجحاف کردند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: گل سالم ما در بازی با مس کرمان مردود اعلام شد.

مهدی تارتار بعد از شکست یک بر صفر مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت: اگر اشتباه داوران در نتایج بازی تاثیرگذار بوده خیلی بد است و باید فیلم بازی را ببینیم. اگر بازی‌های لیگ یک پخش مستقیم می‌شد این صحنه‌های داوری راحت‌تر مورد بررسی قرار می‌گرفت. ما شکست خوردیم و   باید بیشتر تلاش کنیم تا در بازی‌های آینده جبران این دو شکست را بکنیم.

وی در مورد اعتراض بازیکنانش به داور گفت: به حق بازیکنان ما اجحاف شده است و یک گل  سالم ما گرفته نشده است. بازیکنان تحت تاثیر قرار می‌گیرند. ما هزینه زیادی نکرده‌ایم اما می‌خواهیم صعود کنیم. البته بازیکنی که اخطار غیر فنی بگیرد با او برخورد می‌کنیم.

جدول

VARZESHBU.IR

عکس: رنگین کمان زیبا در ورزشگاه باهنر کرمان


دی اسپورت

[کد خبر:AJ18384]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب