000000000000000052639569649.jpg

آینه جم؛ در حالی که مقرر گردیده است مرکز دیالیز جم در کنار کلینیک شهرک شهید تندگویان (2500 واحدی ) به طور موقت راه‌اندازی شود انتقاد و اعتراض عجیب برخی از بانوان ساکن این شهرک باعث تعجب فراوان شده است به ویژه اینکه دلیل این انتقاد از نظر کارشناسان قدری طنزآلود است.

برخی از بانوان مرکز دیالیز را دارای عوارض بهداشتی برای محیط اطراف و بروز بیماری ناشی از وجود زباله‌های عفونی دانسته‌اند!!! این در حالی است که کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بررسی مکان راه‌اندازی این مرکز تمامی ضوابط بهداشتی آن را بررسی نموده و نهایتا مورد تصویب قرار داده‌اند.
از آنجا که این انتقادات فاقد پشتوانه علمی بوده، اصرار معترضین موضوع را قدری مشکوک کرده است تا جایی که خبرنگار ما به اطلاعاتی از منبع تحریک افراد و انتشار اطلاعات غلط پی برده است.

در هفته‌های اخیر، کاهش محسوس حقوق کارکنان بخش‌های رفاهی شهرک‌های مسکونی جم باعث اعتراضات شدیدی در بین این کارکنان شده است تا جایی که روز گذشته اولین تجمع اعتراض آمیز آنان برگزار شد.

ظاهرا برخی از مدیران مربوطه در اقدامی عجیب با تحریک برخی از خانواده‌های ساکن شهرک شهید تندگویان سعی در انحراف افکار عمومی و رسانه‌‌ها به این سمت دارند، تا اعتراضات احتمالی کارگری را در خفا خاموش کنند.
آینه جم به زودی اطلاعات جدیدی از پشت‌پرده این اتفاقات منتشر خواهد کرد که ثابت می‌کند انتشار برخی اخبار طنزآلود درباره‌ی عوارض مرکز دیالیز! با سوءنیت برخی از مدیران نفتی همراه بوده است.

[کد خبر:AJ20345]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+7 # جواد 1395-11-14 09:34
جای تاسف داره از این شهرک نشینها واقعا مرفه بی درد هستند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+6 # علی 1395-11-14 09:36
اینها فقط بازیچه دست دیگران هستند عقل که ندارند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # حقوق دان 1395-11-14 11:37
تشکر و خسته نباشید از زحمات کارکنان زحمت کش شهرک تندگویان
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-1 # امین 1395-11-14 18:45
دانشگاه علوم پزشکی لطف کنه این مرکز رو در کنار یکی از درمانگاه های خود جم بزنه و راه اندازی کنه و دست از سر شهرک 2500 واحدی برداره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-6 # علی 1395-11-14 20:06
با سلام
اگر بی طرف هستید نطر بنده را هم منتشر کنید.
آقا یا خانم محترم چرا همه چیز را سیاسی می کنی. کمی حرفه ای برخورد کنید و به روز باشید. اگر کمی در اینترنت جستجو کنید متوجه استاندارد های مراکز دیالیز و خطر پساب های آن خواهید شد. چندین مقاله داخلی و خارجی در این خصوص هست.کسی با احداث این مرکز مخالف نیست اما در جای مناسب. شما با کی هستی؟ خبرنگار می بایست عدالت را رعایت کند.
همچنین در این شهرک نخبه های این مملکت زندگی می کنند و برخی از این بانوان خود پزشک هستند بنابراین بی جهت در مورد چیزی که اطلاعات کافی ندارید قضاوت نکنید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # مشهری 1395-11-16 22:38
جواب علی
بر اساس دستورالعملها در صورت استفاده از شبکه فاضلاب و وجود تصفیه خانه خروجی بخش دیالیز هیچ مشکل بهداشتی ایجاد نمی کند و بهتر است بدانیم خروجی فاضلاب از تصفیه خانه پس از گندزدایی به استفاده آبیاری فضای سبز می رسد و هیچ تهدیدی برای کسی ندارد و لازم به ذکر است قطعا کارشناس دانشگاه خیلی بیشتر از من و شما از شرایط بهداشتی مرکز دیالیز و فاضلاب آن اطلاع دارد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب