0000017364864893.gif

 

آينه جم: اسامی اعضاء هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی به تفکیک بخشهای استان بوشهر منتشر شد. نظارت بر این انتخابات برعهده مجلس است که سه نماینده استان (خدری، سعادت و الماسی) عضو آن می باشند.

 

 

چند شنيده انتخاباتي:

  • شنیده شده برخی از افرادی که قصد داوطلبی در انتخابات شوراها را دارند از هم اکنون رایزنی برای دریافت تأیید صلاحیت را آغاز کرده‌اند. گویا این عده بیشترین مراجعه را به نمایندگان مجلس که در هیأت نظارت شوراهای استان حضور دارند برای پیشگیری از رد صلاحیت داشته اند. نظارت بر انتخابات شوراها با نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که خدری، سعادت و الماسی سه نماینده استان عضو این هیات می باشند.
  • نام نویسی از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا 30 اسفندماه آغاز و تا 6 فروردین سال آینده در فرمانداری و بخشداری ها ادامه دارد. جدول زمان بندی را می توانید اینجا ببینید.
  • از شما چه پنهان شنیدیم عضو با سابقه شورای اسلامی یکی از شهرهای مهم استان به توزیع کارت های هدیه 20 هزارتومانی میان شهروندان و جوانان اقدام می کند. این اقدام وی که در آستانه انتخابات شوراها شائبه برانگیز شده، گویا در ادوار گذشته به شکل توزیع اقلام خوراکی نظیر برنج و روغن بوده و اینک نقدی شده است.
  • اما بشنوید از شگرد یک کاندیدای شورای شهر در بوشهر. ظاهرا برخی دوستان وی اقدام به انتشار متنی در شبکه های اجتماعی با نام او کرده اند که در آن آمده: «یک کیسه سکه پیدا شده، از فردی که مالک آن می باشد، تقاضا می شود به نشانی (...) مراجعه یا با شماره (...) آقای (...) تماس بگیرد.» ظاهرا این اقدام برای مطرح شدن نام این کاندیدا در افکار عمومی بوده و برخی نیز آن را شگردی برای دریافت شماره تلفن های شهروندان و ارسال پیام های تبلیغاتی می دانند./خليج فارس
[کد خبر:AJ20811]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب