00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000170508_162552.jpg

آينه جم؛ فرزانه كشاورز متولد ارسنجان فارس است ایشان داراي مدرك تحصيلي کارشناسی پرستاری از دانشگاه ازاد اسلامی ارسنجان در سال 1384 می باشد.

وي از سال 1384به صورت پاره وقت با بیمارستانهای ولیعصر ارسنجان و شهید فقیهی و نمازی شیراز مشغول فعالیت بوده است و همچنین توانایی در عملیات احیای قلبی و ریوی در اورژانس ندای ناجی درشیرازموفق به کسب تقدیرنامه های متعدد از مردم و بیمارستاه ها شده است.

ازسال1385 به دلیل اینکه همسرش در پتروشیمی آریاساسول با شغل شریف آتش نشانی مشغول کار بوده است در شهر جم ساکن شده است . با توجه به شغلهای آتش نشانی و پرستاری که نماد خدمت به مردم و در جهت حفاظت از جان و مال مردم می باشد این خانواده همواره با رویکرد خدمت به انسانها زندگی کرده اند.

http://s8.picofile.com/file/8294571750/IMG_20170508_162604.jpgپيشرفت هاي شهر جم راضي كننده نيست

وی معتقد است نسبت به 10 سال گذشته شهر جم پیشرفتهای زیادی داشته است . به طوری که با همت مردم و مسئولین شهرخدمات رفاهی و آموزشی فراوانی فراهم شده است اما این پیشرفتها کافی نبوده و بیشتر به خاطر تقاضای بیش از حد مردم برای اسکان در این شهر خوش آب و هوا مسیر پیشرفت شهر از رفاه عمومی به سمت شهر کار پیش رفته است به طوری که تعادل بین رفاه اجتماعی وخانواده و کارازبین رفته است واین دغدغه خصوصا برای آینده فرزندان شهر جم یک تهدید از نوع عقب ماندگی اموزشی و سلامت روانی ایجاد خواهد کرد. به طور مثال استفاده از امکانات رفاهی موجود به صورت یکسان و با عدالت عمومی در اختیار مردم قرار نگرفته است و از دلایل عمده و قابل تامل برای این معضل به خاطرمدیریت موازی خدمات و نگاه شهروندی دوقطبی شهر را از حالت یکپارچگی و اتحاد بین شهروندان به تقابل بین دو تفکر واداشته است. و جای تاسف دارد که شهر نگین سبز جنوب با دو نگاه مدیریت می شود.

 وي هم اكنون در بيمارستان نفت توحيد جم مشغول به كار مي باشد. و در بخش CCU در خدمت همشهریان خود می باشد .

خانم کشاورز یک پرستار مردمی بوده و انجام خدمت در حوزه پرستاری با رویکرد عشق خدمت به مردمی که در لحظات سخت حضور در بیمارستان برای مردم گرفتار با روی گشاده ، پذیرفتن بیماران و همراهانشان باعث شده بیشتر کسانی که ایشان را می شناسند از نحوه برخورد وی با مردم راضی باشند . تقدیرنامه های مردمی که حاوی تشکر از این پرستار نمونه می باشد همواره انگیزه خدمت در وجود ایشان را بیشتر کرده است .

پرستار نمونه صنعت نفت استان بوشهر

خانم کشاورز پرستار نمونه بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر در سال 1394 را نيز در کارنامه کاری خود دارند. علاوه بر فعالیت کاری ایشان در زمینه سلامت جسمی و ورزشی انگیزه فراوانی دارند به طوری که مقام دوم رشته آمادگی جسمانی را در سطح شهرستان و مقام اول رشته امادگی جسمانی در استان بوشهر را کسب نموده اند .

 ایشان مقام دوم امادگی جسمانی در سطح کشوری و در بهداشت و درمان صنعت نفت را در کارنامه کاری خود دارند. وي در حال حاضر معاونت هئیت پزشکی ورزشی شهرستان جم را نیز برعهده دارند . تمام این موفقیتها حاصل سالها زندگی در شهر جم بوده و تسلط بر گویش محلی جمی نشان از علاقه مندی ایشان به مردم جم می باشد به طوری که در محل بیمارستان با بیماران خود با گویش جمی ارتباط برقرار می کند.

چرا شهرداری به سمت درامد زایی پایدار قدم بر نمی دارد؟

فرزانه كشاورز متاهل و داراي يك فرزند متولد از شهر جم مي باشد با هدف تلاش برای پیشرفت شهر جم در زير ساخت ها پا به عرصه انتخابات گذاشته است . ایشان معتقد است برای رفتن به سمت یک شهر پیشرفته و با درآمد پایدار بایستی مردم شهر یکپارچه برای حفظ و ابادانی شهر جم قدم بردارند. شهرداری جم با نداشتن بدهی مالی یکی از بهترین شهرداری ها می باشد . اما نبود سازمانهای درآمدزا در این شهرداری با وجود داشتن روستاهای بسیار در اطراف که با ساماندهی وسایط نقلیه مسافربری مینی بوس و سواری ها می توان هم اشتغال زایی کرد و هم درآمدزایی . ولی چرا شهرداری به سمت درامد زایی پایدار قدم بر نمی دارد . چرای بزرگی است.

ديوارهاي ذهني شهروندان جمي از بين مي رود

فرزانه کشاورز معتقد است یکی از مشکلات موجود در بین مردم جم تقسیم بندی فکری بین مردم شهر جم و شهرکها می باشد .كشاورز كه خود با مديريت شهر آشنايي كامل دارد و در كنار آن تيمي از مشاوران در سطح شهر جم و كلان شهرهاي ايران دارد كه وي را در اين راه حمايت میكنند.معتقد است با الگوبرداری از شهرداری یکی از شهرهای توسعه یافته می توان اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی را برای رشد شهر در زیرساختها،اشتغالزایی،اجتماعی،فرهنگی و رشد انگیزه های زندگی با تدوین آموزشهای سلامت روان تدوین و برنامه ریزی و اجرا کرد. http://s9.picofile.com/file/8294571826/IMG_20170508_162536.jpg

'صداي كردار از صداي گفتار بلندتر است'

سركار خانم فرزانه كشاورز كه با شعار 'صداي كردار از صداي گفتار بلندتر است' وارد رقابت شورا شده است كه عمده دلایل حضور وي در اين رقابت محلي ايجاد همدلي و اتحاد مابين مردم شهر جم و شهرك نشين ها بیان می کند..

كشاورز بر اين باور است كه مشكلات و آسيب هاي شهر جم صرفا مختص شهر نيست و كماكان شهرك نشين ها هم نيز با آن مستقيما در ارتباط هستند را می شود با ايجاد مشارکت و همدلي مابين مردم شهر جم و سه شهرك نفت، گاز و پتروشيمي و با یك اتحاد واحد مقابل آنان ايستاد و آنان را با مشاركت شوراها و مردم از سد راه مردم برداشت.

اين كانديداي پنجمين دوره از شوراهاي اسلامي شهر جم كه خود مشغول به خدمت در حوزه درمان شهر جم است با بيان اينكه جاي خالي امكانات درماني در شهر جم حس مي شود گفت كه اين قول را با توجه به پتانسيل هاي درماني موجود در كشور مي توان داد که جاي خالي آنها را در شهر جم پر كرد.

جم ايران كوچك است از همه ظرفيت ها براي  توسعه آن بهره مي گيرم

جاي گفتن دارد كه فرزانه كشاورز بخشي از برنامه هاي خود را در حوزه مديريت شهري بيان كرده است وي با توجه به شناسايي معضلات و مشكلات شهر جم گفت كه اين قول را به مردم شريف جم خواهم داد كه از تمام ظرفيت هاي شهر جم به نحو احسن استفاده خواهيم كرد و مردم شهر و شهركها را در حل آنان دخيل خواهيم كرد.

جاي گفتن دارد كه سركار خانم كشاورز ساكن شهرك توحيد با تعاملات زياد با مردم شريف شهر جم مي باشد.

ایشان معتقد است شهر جم را می توان ایرانی کوچک نامید که به دلیل همجواری با قلب اقتصاد ایران (منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس) و حضور متخصصان و کارمندان از سطح کشور و از تمام استانها با دیدگاههای مختلف در شهر جم ساکن هستند به طوری که استفاده از ظرفیت مشاوره تخصصهای مدیریتی آنها کمک بزرگی برای از بین بردن چالش های موجود در شهر جم از جمله ترافیک ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی این شهر مهاجر پذیر را میتوان توریست پذیر هم کرد و برای اطمینان دادن و تشویق سرمایه گذارانی که تمایل دارند در شهر جم سرمایه گذاری کنند با سهل کردن ساز و کارهای اداری این مهم نیز اتفاق خواهد افتاد.

برای رسیدن به شهری اباد و ازاد دست در دست هم جوانی شایسته و لایق از دل مردم و برای مردم سرکار خانم فرزانه کشاورز را برای تصدی یکی از کرسی های شورای اسلامی شهر جم حمایت خواهیم کرد.

http://s9.picofile.com/file/8294571568/IMG_20170508_162521.jpg

[کد خبر:AJ21541]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-2 # رضا 1396-02-21 22:21
باعث افتخار است که خانم کشاورز با این رزومه خوب و اهداف و برنامه هایی دارند کمبودش در جم واقعا احساس می شود
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب